🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31931.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی جدید گوگل کروم، وب‌گردی را سریع‌تر می‌کند

هنگام وب‌گردی با گوگل کروم وقتی به صفحه جدیدی می‌روید، به‌غیر از تصاویر و یک‌سری دیتاهای دیگر بقیه اطلاعات صفحه قبلی پاک می‌شوند. بنابراین اگر روی دکمه بازگشت (Back) کلیک کنید، مرورگر مجبور است دوباره ...

هنگام وب‌گردی با گوگل کروم وقتی به صفحه جدیدی می‌روید، به‌غیر از تصاویر و یک‌سری دیتاهای دیگر بقیه اطلاعات صفحه قبلی پاک می‌شوند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - بنابراین اگر روی دکمه بازگشت (Back) کلیک کنید، مرورگر مجبور است دوباره بخش زیادی از صفحه را بارگذاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند که مشخصا زمان زیادی از کاربر می‌گیرد.

حالا با توجه به پست ادی اسمانی (Addy Osmani)، مدیریت مهندسی تیم کروم، گوگل مشغول کار روی کش جدیدی است که سرعت عمل دکمه «بازگشت/جلو» را در مروگر کروم بهبود می‌بخشد: «ما در حال بررسی یک کش بازگشت/جلو جدید هستیم که به واسطه آن، اطلاعات صفحات درون حافظه قرار می‌گیرند و بنابراین حرکت بین صفحه‌ها خیلی سریع‌تر خواهد شد.»

در واقع با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیاده‌سازی این ایده، صفحه قبلی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - فریز می‌شود و با کلیک روی دکمه بازگشت بلافاصله به‌نمایش درمی‌آید. تیم مهندسی کروم تخمین زده که با پیاده‌سازی این ایده، عملکرد نسخه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - اندروید مرورگر ۱۹ درصد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزایش پیدا می‌کند. این رقم برای پلتفرم دسکتاپ ۱۰ درصد است. از طرفی ساخت مکانیزم‌های بهتر کش کردن می‌تواند به معنای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزایش عمر باتری روی دیوایس‌های دستی هم باشد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

البته یک مسئله‌ای وجود دارد؛ کش بیشتر یعنی استفاده بیشتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - از مموری و کروم همین الان نیز به‌خاطر استفاده زیاد از رم مورد انتقاد قرار می‌گیرد. طبیعتا ذخیره کامل صفحات در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک کش جدید نیازمند حافظه بیشتری خواهد بود. گوگل گفته به دنبال راه‌حلی برای این مشکل است. هنوز تاریخ عرضه این ویژگی مشخص نشده اما ظاهرا نباید به این زودی‌ها هم منتظرش باشیم.

گوگل امیدوار است که تست این ویژگی را از امسال آغاز کند و آن را در سال ۲۰۲۰ به نسخه‌های پایدار مرورگر کروم بیاورد. بد نیست بدانید مرورگرهای فایرفاکس و سافاری نیز در حال حاضر و به شکلی متفاوت‌تر این ویژگی را دارند، با این وجود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - کروم با تاکید بیشتر روی امنیت در تلاش است تا خطر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - مربوط به بدافزارها را به صفر برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone