🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31904.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به قابلیت مالتی تسکینگ گلکسی فولد [تماشا کنید]

مدت زمان زیادی تا عرضه اولین گوشی تاشو سامسونگ باقی نمانده و به همین مناسبت این کمپانی ویدیو جدیدی  با محوریت قابلیت مالتی تسکینگ (چند وظیفه‌ای) گلکسی فولد را منتشر کرده است. همان‌طور که پیش ...

مدت زمان زیادی تا عرضه اولین گوشی تاشو سامسونگ باقی نمانده و به همین مناسبت این کمپانی ویدیو جدیدی  با محوریت قابلیت مالتی تسکینگ (چند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - وظیفه‌ای) گلکسی فولد را منتشر کرده است.

همان‌طور که پیش از این گفته بودیم، گلکسی فولد قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن به صورت همزمان را داشته و کاربر می‌تواند صفحه نمایش این گوشی در حالت تبلت را بین چند برنامه مختلف تقسیم کرده و سهم مشخصی از نمایشگر را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - به آن‌ها اختصاص دهد.

سامسونگ اعلام کرده که هنگام تغییر حالت این گوشی از تبلت به موبایل یا برعکس، به خاطر سیستم «پیوستگی اپ» هیچ وقفه‌ای رخ نخواهد داد و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - این کمپانی مدت زمان زیادی را صرف سفارشی سازی کردن سیستم عامل اندروید برای گلکسی فولد کرده است. این در حالی است که سایر پرچمداران سامسونگ تنها امکان اجرای دو اپ همزمان در این حالت را به کاربر می‌دهند.

به طور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - کلی، پنل های اینفینیتی فلکس این گوشی از چند جز تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر زیر سطح، غشای جاذب ضربه و پنجره پوششی است که بدون مشکل می توان آن‌ها را بارها باز و بسته کرد. تمام این ویژگی‌ها در کنار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - یکدیگر باعث می‌‌شوند شما با توجه به نیاز خود از گلکسی فولد، کاربری این دستگاه را بین تبلت و گوشی عوض کنید.

از سوی دیگر، بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی باعث شده تا مصرف باتری هم بالا برود. به همین دلیل سامسونگ گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با ظرفیت کلی ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر خدابنده استان زنجان - که توسط محور عقب از هم جدا شده‌اند و سیستم عامل آن‌ها را به صورت یک پارچه تشخیص می‌دهد.

قرار است گلکسی فولد که مدتی پیش در کنار گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ ای، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و ایرباد جدید رونمایی شده بود، از ۶ اردیبهشت سال آینده در سه رنگ و با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار عرضه شود. در انتها از اینجا می‌توانید نگاهی به اولین ویدیو نگاه نزدیک این گوشی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone