🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31934.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی جدید توییتر امکان پنهان کردن پاسخ‌های توییت‌ شما را می‌دهد

توییتر اعلام کرده که در حال طراحی ویژگی جدیدی برای پنهان کردن پاسخ‌های داده شده به توییت‌ها است. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد که با انتخاب آیکون Share در توییتر و فعال کردن ...

توییتر اعلام کرده که در حال طراحی ویژگی جدیدی برای پنهان کردن پاسخ‌های داده شده به توییت‌ها است.

این قابلیت به شما اجازه خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - داد که با انتخاب آیکون Share در توییتر و فعال کردن گزینه پنهان کردن توییت، از نمایش پاسخ‌ها جلوگیری کنید. در ادامه اگر کاربری بخواهد پاسخ‌های داده شده به آن توییت را ببیند، باید روی گزینه خاصی کلیک کرده و آن‌ها دیگر به طور خودکار برای سایر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - کاربران به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - نمایش گذاشته نخواهند شد.

همچنین چنین قابلیتی برای کاربر فراهم خواهد بود تا به لیست توییت‌هایی که این گزینه را برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - آن‌ها فعال کرده دسترسی داشته باشد و در زمان مورد نیاز دوباره آن‌ها را به حالت عادی برگرداند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران

توییتر اعتقاد دارد که راه‌هایی مانند گزارش یا بلاک کردن توییت‌های توهین آمیز چندان کارآمد نبوده و این ویژگی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در سالم سازی مکالمات این شبکه اجتماعی داشته باشد. به طور خلاصه، شما می‌توانید با استفاده از گزینه پنهان کردن، این پیام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - را به دنبال کنندگان خود برسانید که این بخش از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - بحث از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - کنترل خارج شده است.

البته از همین الان نگرانی‌هایی در مورد سو استفاده از این قابلیت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - وجود دارند. برای مثال ممکن است فردی بعد از انتشار یک توییت بحث برانگیز،‌ جلوی نمایش درآمدن پاسخ‌های مخالف خود را بگیرد. در انتها باید گفت که هنوز توییتر تاریخ مشخصی را برای آغاز به کار این قابلیت اعلام نکرده است.

تا چه حدی با وجود این ویژگی در توییتر موافق هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone