🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31921.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نگرانی استیو وزنیاک از عقب افتادگی اپل در ساخت گوشی‌های تاشو

سامسونگ، هواوی، اوپو و حتی TCL باور دارند که موبایل‌های تاشو آینده بازار تلفن های هوشمند را به خود اختصاص خواهند داد و به همین دلیل است که همین برند‌ها در کنگره جهانی موبایل امسال ...

سامسونگ، هواوی، اوپو و حتی TCL باور دارند که موبایل‌های تاشو آینده بازار تلفن های هوشمند را به خود اختصاص خواهند داد و به همین دلیل است که همین برند‌ها در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019)، اولین گوشی‌های تاشو خود را معرفی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - کرده‌اند. از سوی دیگر اپل هنوز به تولید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - موبایل تاشو علاقه‌ای نشان نداده و این مسئله نگرانی استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل را بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - انگیخته است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

استیو وزنیاک در مصاحبه‌ای که با وبسایت بلومبرگ داشت عنوان نمود:

«اپل چند وقتی است که رهبری صنعت تولید موبایل را با نوآوری‌های خود نظیر Touch ID و Face ID در اختیار دارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - اما به نظر می‌رسد اپل در بخش موبایل تاشو از رقبایش عقب افتاده است و این مسئله به ضررش تمام خواهد شد.»

بسیاری باور دارند که اپل با استفاده از نمایشگر‌های تمام صفحه‌ای در آیفون 10، روند استفاده از این مدل صفحه‌ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - نمایش را هم به راه انداخته است. با این حال به عقیده وزنیاک و بسیاری از کارشناسان دیگر، موفقیت گلکسی فولد می‌تواند اپل را به مشکل بیاندازد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان

او از این تلفن‌های هوشمند تاشو خوشش آمده و قصد دارد که یک مدل برای خود بخرد چرا که از نظر وی، تکنولوژی گوشی‌های تاشو می‌تواند به کلی بازار تلفن‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - را تغییر دهد.

با اینکه سامسونگ و هواوی قصد دارند محصولات خود یعنی گلکسی فولد یا میت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - ایکس را در سال آینده عرضه کنند اما اپل هنوز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - برنامه‌ای برای تولید چنین محصولی ندارد. شایعات حاکی از آن است که اگر کمپانی کوپرتینویی بخواهد چنین محصولی را تولید کند، تاریخ عرضه آن حداقل دو سال بعد خواهد بود.

شاید اپل نتواند گجتی برای نسل اول گوشی‌های تاشو عرضه کند اما این مسئله می‌تواند مفید باشد چرا که کمپانی کوپرتیونی وقت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - دارد که از اشتباهات سامسونگ و هواوی تجربه کسب کند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - و دو سال بعد، محصولی بی عیب و نقص عرضه کرده و بدین شکل عقب افتادگی خود را جبران نماید.

البته وزنیاک آنقدر هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - نگران نیست چرا که اپل در حال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - توسعه‌ی کسب و کارش بوده و خود را برای دوران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - پسا آیفون آماده کرده است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - علاوه بر این وزنیاک باور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - دارد که اپل همیشه به صورت مخفیانه در حال تولید گجت‌های نوآورانه‌ است و بعید است در صورت همه گیر شدن گوشی تاشو، محصول این چنینی عرضه نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone