🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11915.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق دلیل خاموشی‌های پیش‌بینی نشده را اعلام کرد: اوج گرفتن مصرف

سخنگوی صنعت برق با بیان این که با توجه به گرمای هوا، فاصله زیادی بین میزان مصرف برق و تولید نیروگاهی کشور ایجاد شده است، اذعان داشت با توجه به اهمیت حفظ و پایداری شبکه ...

سخنگوی صنعت برق با بیان این که با توجه به گرمای هوا، فاصله زیادی بین میزان مصرف برق و تولید نیروگاهی کشور ایجاد شده است، اذعان داشت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - با توجه به اهمیت حفظ و پایداری شبکه سراسری برق مجبور به قطع برق برخی از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - مشترکان در خارج از زمان‌های اعلامی می‌شویم.

خاموشی‌های برق طی روزهای گذشته با نارضایتی‌های زیادی همراه بوده است. علاوه برآن قطعی‌های خارج از برنامه اعلام شده و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - در چند نوبت باعث شده تا گلایه‌های مردم بیشتر شود. «رجبی‌مشهدی»، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - سخنگوی صنعت برق ضمن عذرخواهی از مردم، با اشاره به این که روزهای گرمی را پشت سر می‌گذاریم، گفت:

«میزان نیاز مصرف کشور در حال حاضر 65 هزار و 918 مگاوات را گذرانده است. این فاصله میزان نیاز مصرف تا میزان تولید نیروگاهی کشور در حال حاضر به بیش از 10 هزار و 500 مگاوات رسیده است که خارج از توان پاسخگویی نیروگاه‌های ما است.»

او در پاسخ به این سوال که چرا برق برخی از مشترکان در خارج از زمان‌بندی اعلامی قطع می‌شود، به اهمیت حفظ و پایداری شبکه سراسری برق - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - اشاره کرد و می‌گوید به منظور حفظ پایداری شبکه، رله‌های فرکانسی به‌کار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - گرفته شده است و هنگامی که تراز تولید و مصرف از حد استاندارد فراتر رود و امکان کنترل مصرف وجود نداشته باشد، این رله‌ها به صورت خودکار به‌ کار افتاده و برق تعدادی از مشترکان را قطع می‌‌کند.

به گفته رجبی‌مشهدی، صنعت برق از ابزارهایی که در اختیار دارد استفاده کرده و با همکاری‌های خوبی که مشترکان عمده و صنایع داشته‌اند، در تلاش هستند تا فاصله ایجاد شده بین تولید و مصرف برق را مدیریت کنند.

او با بیان این که طی روزهای گذشته با توجه به فاصله‌ای که برای تولید و مصرف برق ایجاد شده، این همکاری‌ها کفایت نمی‌کند، از مردم خواست تا با صنعت برق همکاری کرده و بالاخص در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - بازه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - زمانی 12 تا 18 که اوج مصرف - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - در کشور است، در مصرف برق - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر سنندج استان کردستان - صرفه جویی کنند.

سخنگوی صنعت برق ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بیشتر مردم و صنایع، شرایط برای تامین برق پایدارتر در روزهای آینده فراهم شده و خاموشی‌های اضطراری و خارج از برنامه به حداقل ممکن برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone