🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19060.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بیشتر از ۱۰۰ میلیون دانش آموز از مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند

یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با کارمندان این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز مایکروسافت تیمز به سرعت در حال افزایش است و در حال حاضر در حدود ۱۰۰ میلیون ...

یکی از مدیران مایکروسافت در گفتگویی با کارمندان این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران دانشجو و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - دانش آموز مایکروسافت تیمز به سرعت در حال افزایش است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - و در حال حاضر در حدود ۱۰۰ میلیون کاربر برای امور آموزشی از این پلتفرم استفاده می کنند.

گزارش های آماری نشان می‌دهد که از شهریورماه امسال تاکنون بیش از ۳۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - کاربر اعم از دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به این پلتفرم پیوسته و از آن استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت تیمز توانسته جای خود را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - در بازار آموزش به خوبی باز کند و از نظر رشد تعداد کاربر، آمار خوبی را ثبت کرده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران

مایکروسافت به صورت رسمی آمار تعداد کاربران دانشجو و دانش آموز مایکروسافت تیمز را منتشر نکرده است،‌ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - اما در گزارش‌های داخلی شرکت گفته می‌شود در حدود ۲۰۰ میلیون نفر دانشجو، دانش آموز، استاد دانشگاه، مدیران موسسات آموزشی و معلمان پایه‌های مختلف تحصیلی از مایکروسافت تیمز برای فعالیت‌های آموزشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - استفاده می‌کنند.

مایکروسافت مهرماه امسال اعلام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد که تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۱۵ میلیون نفر است. این در حالی است که فروردین ماه امسال مایکروسافت در گزارشی اعلام کرده بود که روزانه ۷۵ میلیون کاربر فعال دارد که رشد حداقل دو برابری تعداد کاربران آن را در بازه زمانی چند ماهه نشان می دهد.

البته مایکروسافت از مهرماه امسال تاکنون، دیگر اطلاعات آماری در مورد تعداد کاربران فعال مایکروسافت تیمز منتشر نکرده است. آنچه مسلم است تعداد کاربران فعال مایکروسافت تیمز طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است و به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از این پلتفرم برای امور آموزشی استفاده می‌کنند.

مایکروسافت در تلاش است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شیرگاه استان مازندران - تا به روش‌های مختلفی بتواند در زمینه آموزش با سایر رقبای بازار رقابت کند و به همین منظور سیستم عامل ویندوز 10X را برای دستگاه‌هایی با هدف استفاده در مراکز آموزشی و کسب و کارها معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone