🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19058.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش راکت استارشیپ SN9 نیز به انفجار ختم شد [تماشا کنید]

دومین پرتاب آزمایشی نمونه اولیه راکت استارشیپ اسپیس ایکس کاملاً موفقیت آمیز نبود و این نمونه نیز مثل اتفاقی که در آزمایش قبلی رخ داد به شدت با زمین برخورد کرد و منفجر شد. پس ...

دومین پرتاب آزمایشی نمونه اولیه راکت استارشیپ اسپیس ایکس کاملاً موفقیت آمیز نبود و این نمونه نیز مثل اتفاقی که در آزمایش قبلی رخ داد به شدت با زمین برخورد کرد و منفجر شد.

پس از بارها تأخیر و تنش میان اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) به دلیل نقض مجوز، اسپیس ایکس نمونه اولیه راکت استارشیپ با شماره سریال ۹ (SN9) را از مقر خود در بوکا چیکا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - ایالت تگزاس حوالی نیمه شب سه شنبه به وقت ایران به هوا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - پرتاب کرد که متأسفانه همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید به شدت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - زمین برخورد کرد:

SN9 که به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - سه موتور رپتور مجهز شده تا ارتفاع ۶.۱ مایلی (۱۰ کیلومتری) - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - اوج گرفت و با افزایش ارتفاع موتورهای خود را یکی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - پس از دیگری به نوبت برای آماده شدن جهت فرود خاموش کرد. این راکت سپس به شکل افقی به سمت زمین شیرجه رفت و درست پیش از فرود آمدن نتوانست خود را کاملاً عمودی کند و مثل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - اتفاقی که در آزمایش قبلی افتاد به گوی آتشین تبدیل شد.

پس از این آزمایش اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد که انفجار SN9 را بررسی می‌کند. سخنگوی این اداره گفت: - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - «با اینکه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - این آزمایش پرواز بدون سرنشین بود، علت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - ریشه‌ای حادثه را بررسی کرده و فرصت‌های احتمالی برای بهبود امنیت در خلال پیشرفت برنامه را شناسایی می‌کنیم.» اسپیس ایکس این آزمایش را موفقیت آمیز خواند و یکی از مهندسان آن حین گزارش پخش زنده گفت که حالا «فقط باید روی فرود صحیح» تمرکز کرد.

پرتاب SN9 به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر الوند استان زنجان - خاطر نقض مجوز FAA توسط اسپیس ایکس در آزمایش قبلی با چند روز تأخیر انجام شد. این اداره سرانجام روز سه شنبه مجوز پرتاب SN9 را صادر و فاش کرد که اسپیس ایکس نمونه قبلی یعنی SN8 را بدون پیروی کامل از قوانین این اداره پرتاب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone