تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20402.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ماسک زدن در تجمع‌ها از ۱۵ تیرماه به مدت دو هفته اجباری می‌شود؛ احتمال تمدید وجود دارد

رییس جمهور با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در محل‌هایی که تجمع وجود دارد، الزامی است اعلام کرده که از ۱۵ تیرماه لغایت آخر این ماه، زدن ماسک برای شهروندان اجباری خواهد بود و ...

رییس جمهور با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در محل‌هایی که تجمع وجود دارد، الزامی است اعلام کرده که از ۱۵ تیرماه لغایت آخر این ماه، زدن ماسک برای شهروندان اجباری خواهد بود و در صورتی که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - لازم باشد، این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - مدت تمدید خواهد شد.

«حسن روحانی» امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که ویروس کرونا همه کشورها را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - درگیر خود ساخته و امروزه همه استان‌های کشور را نیز درگیر خود ساخته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - است. به گفته او ۶ استان در ایران وضعیت قرمز دارند ولی با این حال او تاکید می‌کند که قرار است دنیا مدت طولانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - با این ویروس زندگی کند و باید با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن سازگاری پیدا کرد: «برخی افراد آن زمان تصور - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌کردند اگر ۱۰ یا ۱۵ روز در خانه بمانیم و از خانه خارج نشویم این ویروس به پایان می‌رسد اما از ابتدا مشخص بود این ویروس با چند روز در خانه ماندن تمام نمی‌شود که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - البته کمک بزرگی می‌کند.»

روحانی باور دارد که نباید گذاشت تا ویروس کرونا به صورت کله‌قندی رشد پیدا کند: «برای اینکه حالت کله قندی ویروس کرونا کاهش یابد، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - یاری مردم لازم است و همه مردم باید به صحنه بیایند چرا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - که اگر این ویروس شدت ناگهانی پیدا کند، بیماران بسیار زیادی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - روانه بیمارستان‌ها می‌شوند و تخت‌های بیمارستانی مملو از بیماران می‌شود و جهادگران ما در عرصه سلامت خسته و ناتوان می‌شوند و کار بسیار دشوار می‌گردد.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

رئیس جمهور درباره مراسم‌های عزا و عروسی که مردم در این روزها برپا می‌کنند ابراز نگرانی کرد و گفت: «زمانی که مردم در جشن عروسی و یا عزا در سالنی دور هم جمع می‌شوند و یا اینکه همه اقوام در خانه دور هم جمع می‌شوند و کنار یکدیگر می‌نشینند، باید توجه داشته باشند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - این کارها سرآغاز گرفتاری است و اینگونه نباشد که مردم فکر کنند این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - مراسم‌ها و میهمانی‌ها به خوبی و خوشی به پایان رسیده است چرا که ممکن است پس از چند روز بیماری آنها مشخص شود.»

روحانی تاکید می‌کند که باید ماسک ارزان قیمت به دست مردم برسد هرچند از آنسو بیان می‌کند که ساخت ماسک در خانه هم شدنی است و مردم می‌توانند به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده از ماسک‌های خانگی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی بیاورند. او با اشاره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: «طبق مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، هر شهرستانی که در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد، ستاد استانی آنان می‌توانند برای ایجاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - محدودیت به مدت یک هفته پیشنهادات خود را به وزرای کشور و بهداشت و درمان ارائه کنند.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

روحانی با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در محل‌هایی که تجمع وجود دارد، الزامی است، گفت: «ما باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم تا از پانزدهم تیرماه استفاده از ماسک الزامی شود و این مدت تا آخر تیرماه خواهد بود و در صورتی که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - لازم باشد، این مدت تمدید خواهد شد. همچنین قرار بر این شد که وزارت کشور تا هفته آینده اگر از نظر قانونی و مقررات، اتحادیه‌ها، تعزیرات و بخش‌های مختلف نیاز به ماده قانونی برای نظارت در تجمعات دارد، به ما ارائه کند تا در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب برسانیم.»

به گفته روحانی همچنین قرار شده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - یک ماده قانونی با هماهنگی قوه قضاییه به تصویب برسد بر اساس آن مشخص شود که قوه قضائیه در چه مواردی خارج از نوبت و در راستای اجرای وظایف مذکور عمل و به ستاد ملی کرونا کمک کند: «با این شرایط همچنین تدابیری اتخاذ می‌شود که بتوانیم در شهرها و مکان‌های قرمز استفاده از ماسک را الزامی کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone