🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40551.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی از موبایل میت 10 پورشه دیزاین با حافظه داخلی 256 گیگابایت رونمایی کرد

کمپانی چینی هوآوی تقریباً یک ساعت پیش مراسم معرفی پرچمداران جدید خود را آغاز کرد که شامل موبایل های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین می شوند. در این بین نسخه ...

کمپانی چینی هوآوی تقریباً یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - ساعت پیش مراسم معرفی پرچمداران جدید خود را آغاز کرد که شامل موبایل های میت 10، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - میت 10 پرو و میت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - 10 پورشه دیزاین می شوند. در این بین نسخه پورشه دیزاین (که به گفته هوآوی با اقتباس از خودروی پورشه 911 طراحی شده) از بهترین مشخصات فنی بهره می برد که در ادامه به آنها می پردازیم.

موبایل مورد بحث مانند میت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - 10 پرو، از نمایشگر تمام صفحه 6 اینچی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - 2K با نسبت ابعاد 18:9 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - و تراکم پیکسل 402ppi بهره می برد که به لطف فناوری OLED، از کیفیت تصویر بالایی برخوردار خواهد بود.

هوآوی میت 10 پورشه دیزاین 1395 یورو قیمت دارد

میت 10 پورشه دیزاین همچنین مانند برادران - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - خود، به چیپست هشت هسته ای کایرین 970 (ساخت هوآوی) مجهز شده که نیمی از هسته های آن با فرکانس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - 2.36 گیگاهرتز (Cortex A73)، و نیم دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز (Cortex A53) کار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - می کنند. در ضمن یک چیپ اختصاصی تحت عنوان «i7» نیز وظیفه پردازش هوش مصنوعی دستگاه را به عهده داشته که در کنار چیپست گرافیکی دوازده هسته ای «Mali-G72»، میت 10 پورشه دیزاین را به یکی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - قدرتمندترین محصولات بازار تبدیل کرده است.

موبایل گرانقیمت هوآوی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، بیشترین حافظه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - داخلی را در میان سه مدل جدید به خود اختصاص داده که البته بر خلاف میت 10، از درگاه کارت حافظه بی بهره - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران

از نظر امکانات تصویربرداری، هوآوی با دست پر به میدان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - آمده و یک ماژول دوربین دوگانه با حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی را با همکاری «Leica» در خانواده میت 10 به کار برده که هردو دوربین از گشودگی دهانه لنز f/1.6 بهره می برند.

یکی دیگر از نقاط قوت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - پرچمداران امسال هوآوی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آنهاست که به لطف پورت USB-C و فناوری «SuperCharge» هوآوی، با 20 دقیقه شارژ انرژی لازم برای یک روز کاربری را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است میت 10 پورشه دیزاین با پشتیبانی از استاندارد IP67 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد وغبار، همانند میت 10 و میت 10 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر محمودآباد استان مازندران - پرو به اندروید 8 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز شده و قابلیت استفاده به عنوان کامپیوتر (با اتصال به یک نمایشگر) را نیز دارد. این محصول اواخر آبان با قیمت 1395 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone