🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40556.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویر و مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2

بر اساس اطلاعات موجود، سامسونگ به زودی از تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» رونمایی خواهد کرد. این محصول که اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده، در پایگاه GFX رؤیت شده و افشاگر معروف «رولند ...

بر اساس اطلاعات موجود، سامسونگ به زودی از تبلت مقاوم «گلکسی تب اکتیو 2» رونمایی خواهد کرد. این محصول که اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در پایگاه GFX رؤیت شده و افشاگر معروف «رولند کواندت» - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیز تصویری از آن را منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بنا بر پیش بینی ها، تبلت جدید سامسونگ در دو مدل WiFi - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و LTE با کد های «SM-T390» و «SM-T395» روانه بازار می شود و از یک باتری قابل تعویض به همراه استایلوس S Pen بهره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مند خواهد شد.

گلکسی تب اکتیو 2 از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند

همچنین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با توجه به اطلاعات دفترچه راهنمای محصول که چندی پیش اشتباهاً در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت، دکمه هوم گلکسی تب اکتیو 2 به سنسور اثر انگشت مجهز شده و از پورت USB-C برخوردار است. در ضمن این تبلت که برای مصارف کاری توسعه یافته، از استاندارد IP68 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار) پشتیبانی کرده و کاربران می توانند از طریق پین های «POGO» ابزارهایی مانند بارکدخوان را به آن متصل کنند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

Galaxy Tab Active 2 از نظر سخت افزاری یک تبلت میان رده به حساب می آید و با رم 3 گیگابایتی و چیپست اگزینوس 7870 (که به هشت هسته 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali T830) مجهز شده، تجربه کاربری مناسبی را ارائه خواهد داد. این محصول همچنین از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره مند بوده که به وسیله کارت حافظه Micro SD قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت مورد بحث همچنین از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 8 اینچی TFT LCD با رزولوشن 1280 در 800 و روشنایی 480 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیت برخوردار بوده، به دوربین اصلی 7 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجهز شده، و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

گفتنی است گلکسی تب اکتیو 2 با اندروید 7.1 نوقا و پشتیانی از «Bixby Home»، احتمالاً قیمتی بین 500 تا 600 یورو خواهد داشت که هنوز از تاریخ رونمایی رسمی آن خبری در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone