🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37440.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از ایموجی در گوگل کروم دسکتاپ آسان تر می شود

ایموجی ها امروز در مکالمات اینترنتی، به جزء مهمی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند به طوری که گاهی انتقال مفاهیم و احساسات بدون استفاده از آن ها ممکن نیست. این ایموجی ها به خاطر ...

ایموجی ها امروز در مکالمات اینترنتی، به جزء مهمی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند به طوری که گاهی انتقال مفاهیم و احساسات بدون استفاده از آن ها ممکن نیست. این ایموجی ها به خاطر دسترسی راحت تر معمولا در تلفن های هوشمند بیشتر از دسکتاپ استفاده می شوند.

با این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - وجود، توسعه دهندگان اپلیکیشن های دسکتاپ همیشه به دنبال راه هایی می گردند که استفاده از ایموجی را برای کاربران لپ تاپ و رایانه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - های شخصی تسهیل کنند. در همین راستا گوگل اعلام کرده که در آخرین نسخه Chrome Canary برای مک (نسخه 67.0.3389.0) کاربران می توانند با فعال کردن گزینه ای در تنظیمات اپلیکیشن، راحت تر به ایموجی ها دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستانتعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان

همانطور که می دانید کانال Canary گوگل کروم به طور اختصاصی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - برای توسعه دهندگان طراحی شده تا بتوانند حتی پیش از ارائه قابلیت های جدید مرورگر به شکل بتا آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - ها را مورد تست و آزمایش قرار بدهند.

برای آزاد شدن دسترسی به ایموجی ها در کروم، کافیست عبارت chrome://flags را در نوار آدرس مرورگر وارد کرده و سپس به جستجوی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - emoji بپردازید. حالا باید گزینه  chrome://flags/#enable-emoji-context-menu را از تنظیمات اپ فعال کنید.

با این کار دسترسی به تمام ایموجی های استاندارد یونیکد برایتان فراهم می شود تا بتوانید از آن در محیط مرورگر استفاده کنید. البته به نظر می رسد که این فلگ فعلا در نسخه مک گوگل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - کروم کار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - می کند و هنوز برای نسخه ویندوز فعال نشده است.

با این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - وجود، هیچ بعید نیست که به زودی شاهد ارائه این قابلیت در نسخه پایدار گوگل کروم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر کامیاران استان کردستان - برای تمام پلتفرم های دسکتاپ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone