🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37437.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S را تماشا کنید

اوایل هفته بود که شیائومی به صورت رسمی از موبایل Mi Mix 2S رونمایی کرد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را با قیمت معقول 527 دلار ارائه می کند. این موبایل 5.99 اینچی، به چیپست ...

اوایل هفته بود که شیائومی به صورت رسمی از موبایل Mi Mix 2S رونمایی کرد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی را با قیمت معقول 527 دلار ارائه می کند. این موبایل 5.99 اینچی، به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و دوربین دوگانه قدرتمندی نیز دارد.

اولین موبایل سری Mi Mix، جزو نخستین دیوایس هایی بود که همراه با حاشیه اندک نمایشگر عرضه شد؛ اما طی یک سال اخیر، همه چیز عوض شده و حالا تقریباً تمام تولیدکنندگان بزرگ موبایل به این سبک از طراحی روی آورده اند. بنابراین شیائومی به چیزی بیشتر از مانور صرف روی نمایشگر کم حاشیه Mi Mix 2S نیاز دارد تا قادر به جلب توجه مشتریان باشد.

این کمپانی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همین منظور اخیراً آگهی تبلیغاتی تازه ای با محوریت Mi Mix - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 2S منتشر کرده که به زیبایی کارگردانی شده و می تواند توجه مصرف کنندگان را به پرچمدار جدید کمپانی چینی جلب کند. در این آگهی، از زوایای گوناگون شاهد دستگاه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هستیم و نمایشگر بدون بریدگی، دوربین دوگانه عمودی و اسکنر اثر انگشت به نمایش در می آید.

گفتنی است که پیش فروش Mi Mix 2S از همین حالا آغاز شده و این موبایل تا 3 روز دیگر به صورت رسمی روانه بازار می شود. طبق معمول، خبری از عرضه این دستگاه در خاک ایالات متحده نیست و شیائومی انتظار دارد طی ماه های پایانی سال 2018 یا اوایل 2019، اسمارت فون خود را به دست مشتریان آمریکایی برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone