🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37447.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیفون خمیده اپل را به اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا تبدیل می‌کند؟

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که خبر می‌ داد اپل در حال بررسی و تولید نمونه‌ های آزمایشی از آیفون‌ هایی با لبه‌ی خمیده است. حال یک تحلیلگر ادعا کرده که ظهور آیفون خمیده ، ...

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که خبر می‌ داد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اپل در حال بررسی و تولید نمونه‌ های آزمایشی از آیفون‌ هایی با لبه‌ی خمیده است. حال یک تحلیلگر ادعا کرده که ظهور آیفون خمیده ، اپل را به اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا تبدیل خواهد کرد.

طی سال گذشته میلادی، اپل با رونمایی از طراحی آیفون X - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - استراتژی تازه ای در پیش گرفت و به نظر می‌رسد این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - روند نو، در طراحی و تولید آیفون‌های بعدی نیز به کار گرفته شود. بنابر گزارش اخیر وب سایت بلومبرگ، اپل به استفاده از تکنولوژی نمایشگر پیشرفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تری روی آورده که تجربه‌ی تعاملی‌تر ارائه خواهد داد. نمایشگرهای جدید اپل قرار است از بخش های بالایی و پایینی به سمت داخل خمیده شوند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

حال با مطرح شدن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شایعات تولید آیفون خمیده ، یک تحلیلگر ادعا کرده که این مدل تلفن هوشمند بالاخره می‌تواند ارزش اپل را به یک تریلیون دلار برساند. به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باور «دانیل ایوز» با ظهور چنین آیفون‌ هایی، اپل قادر خواهد بود تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی ارزش خود را حداقل به یک تریلیون دلار برساند.

وی در این باره می‌گوید:

«من معتقدم که آیفون‌ جدید با نمایشگر‌ های اولد خمیده می‌تواند تاثیر شگرفی بر طرفداران اپل بگذارد تا گجت ‌های خود را برای سال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۹ میلادی ارتقا دهند. به تخمین من ۳۵۰ میلیون کاربر آیفون تا سال ۲۰۱۹، موبایل هوشمند خود را ارتقا خواهند داد.»

اکنون هر ارزش اپل در بازار بورس آمریکا به نرخ ۱۷۰ دلار در حال معامله است و بدین ترتیب ارزش کنونی کمپانی کوپرتیونی ۸۶۲ میلیارد دلار است. به همین دلیل است که عرضه‌ی آیفون‌ هایی متفاوت‌ تر از همیشه می‌تواند دستیابی به ارزش یک تریلیون دلار را به این شرکت آسان کند. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست چرا که هنوز تولید آیفون خمیده اپل تایید نشده‌ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone