🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37449.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تعداد موبایل های از کار افتاده بعد از طرح رجیستری قابل ملاحظه نیست

بنا به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق تهران، نتایج طرح رجیستری تاکنون برای دولت مثبت ارزیابی شده و درآمد بخش‌های مختلف دولت از محل واردات موبایل در سال گذشته بی‌سابقه بوده است. «علی اکبر پوراحمد نژاد» ...

بنا به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق تهران، نتایج طرح رجیستری تاکنون برای دولت مثبت ارزیابی شده و درآمد بخش‌های مختلف دولت از محل واردات موبایل در سال گذشته بی‌سابقه بوده است. «علی اکبر پوراحمد نژاد» تاکید کرده که  بقیه برندها که هنوز مشمول طرح رجیستری نشده‌اند به زودی وارد این طرح می‌شوند و این موضوع درآمدها را بازهم بالاتر خواهد برد که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - در نهایت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - به نفع مردم خواهد بود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق تهران همچنینش اشاره می‌کند که تعداد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - موبایل‌هایی که در شبکه مخابراتی از کار افتاده‌اند را قابل ملاحظه نیست و معتقد است - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بسیاری از آنها توانسته‌اند به شبکه بازگردند:

«براساس قانون مهلتی یک ماهه  برای اظهار گوشی‌های وارداتی به صورت قاچاق مقرر شد تا دارندگان این گوشی‌های تلفن همراه با پرداخت تعرفه‌های قانونی عملا مجوز فعالیت در شبکه را اخذ کند. بخش عمده‌ای از این تلفن‌ها با پرداخت عوارض قانونی امکان استفاده از شبکه را پیدا کردند. قطعا طیف کلانی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - این فرصت برای پرداخت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - عوارض قانونی استفاده کرده‌اند زیرا می‌دانسته‌اند که در صورت عدم پرداخت ارزش سرمایه‌اشان از بین می‌رود.»

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان

دبیر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - کمیسیون مبارزه با قاچاق تهران همچنین اظهار داشته که پیش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - از اجرای طرح رجیستری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - واردات تلفن همراه از طریق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - شبکه‌های قانونی انجام نمی‌شد و بنابراین هزینه واردات تلفن همراه قاچاق با واردات قانونی اصلا قابل مقایسه نبود. به گفته پوراحمدنژاد آمار نهایی این درآمد 25 فروردین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - ماه از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام خواهد شد که در اختیار عموم هم قرار خواهد گرفت:

«عوارض واردات موبایل حدود 15 تا 16 درصد است که 4 درصد از این رقم تعرفه واردات تلفن همراه است و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - 9 درصد ارزش افزوده و 2 درصد هم مالیات تکلیفی است.»

«علی بشارتی» عضو انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که طبق آمار خود دولت بیش از 6 هزار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - موبایل از کار افتاده است. او باور دارد که این آمار حالا بسیار بیشتر شده چرا که در دو ماه آخر سال گذشته برندهای مطرح و بیشتر مورد استفاده‌ای چون الجی و هوآوی وارد طرح رجیستری شده‌اند:

«آماری که برخی از دست‌اندرکاران طرح اعلام کرده‌اند مربوط به دی‌ماه بوده در حالی که در بهمن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - و اسفند برندهایی چون نوکیا، الجی و هوآوی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - و شیاومی وارد طرح شده‌اند که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - احتمالا بیشتر از برند گران‌قیمت در دست مردم قرار دارند. مشکل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - اصلی اینجاست که صاحبان موبایل الجی زمانی با قطعی و خارج شدن از شبکه مواجه شدند که ادارت به تعطیلات عید مواجه شده بود، برندهای دیگر هم تا آخر ماه وضعیتشان مشخص می‌شود و اینکه آمار را قابل ملاحظه ندانیم درحالی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - که هنوز بخش اعظمی از آن آشکار نشده به نظر من گزاره چندان صحیحی نیست.»

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان

بشارتی با اشاره به نحوه رجیستری در کشورهای دیگر تاکید می‌کند که روند از کار افتادن موبایل‌ها در شبکه امری عادیست ولی از دوجهت در کشور ما قابل بررسی است، او دو پرسش خود را اینگونه مطرح می‌کند و به دیجیاتو می‌گوید که متاسفانه در حال حاضر پاسخی برای آنها وجود ندارد:

«سوال اول اینست که آیا تمام تقصیر از دست رفتن آنتن یک شبکه به‌خاطر قصور مشترک بوده و سامانه همتا و دیگر سازمان‌های درگیر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - طرح رجیستری در این میان هیچ کوتاهی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - جمله اطلاع‌رسانی ناقص و کمبود نیروی انسانی برای رسیدگی به مشکلات و... نداشته‌اند؟ پرسش بعدی نیز به این موضوع برمی‌گردد که برخورد با فروشندگان مغازه‌داری که زیربار فروش موبایل قاچاقی خود نمی‌روند چگونه صورت گرفته؟ در بسیاری از موارد خریدار موبایل به وعده فروشنده موبایل را خریداری کرده و حالا هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، تکلیف چیست؟»

طرح رجیستری در سال 97 قرار است که به ایستگاه نهایی خود برسد و البته بنا به گفته مدیر ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دیجیاتو هنوز زمان نهایی شدن آن مشخص نیست.

اخیرا اعلام شد که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بویین زهرا استان زنجان - درآمد گمرک هم از محل واردات موبایل تلفن همراه در 6 ماه گذشته و پس از اجرای طرح ثبت شناسه دو و نیم برابر شده است، در این‌صورت به‌نظر می‌رسد که بهتر است طرح رجیستری برای همه جامعه به صورت برد-برد در بیاید و جدا از افزایش درآمد دولت و دیگر بخش‌ها، کلیه خریداران و دارندگان موبایل نیز بتوانند از تمامی ابعاد این طرح راضی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone