🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37446.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های شخص ثالث توییتر به تعویق افتاد

چندی پیش توییتر اعلام کرد که از تاریخ 19 ژوئن امسال دسترسی کلیه سرویس های استریمینگ شخص ثالث به این شبکه اجتماعی را قطع می کند. با اعلام این خبر، بسیاری از کلاینت های شخص ...

چندی پیش توییتر اعلام کرد که از تاریخ 19 ژوئن امسال دسترسی کلیه سرویس های استریمینگ شخص ثالث به این شبکه اجتماعی را قطع می کند. با اعلام این خبر، بسیاری از کلاینت های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شخص ثالث پرطرفدار مثل Tweetbot، Twitterrific، Talon و Tweetings به کاربران خود بابت از دست رفتن قابلیت هایی مثل نوتیفیکیشن های آنی و رفرش - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خودکار تایملاین هشدار دادند.

اما به نظر می رسد که تصمیم توییتر برای قطع پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از کلاینت های شخص ثالث، به تعویق افتاده و به این زودی ها عملی نخواهد شد. تیم توییتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که این قطع پشتیبانی تنها در شرایطی انجام می گیرد که توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث فرصت کافی برای آمادگی جهت مهاجرت به API جدید این شبکه اجتماعی را یافته باشند.

این API جدید فعلا در مرحله بتاست و نام Account Activity API برایش در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نظر گرفته شده، اما هنوز مشخص نیست که آیا با مهاجرت توسعه دهندگان به آن، همچنان اپ های شخص ثالث می توانند امکانات استریمینگ قبلی را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به کاربران خود ارائه کنند یا خیر.

توییتر هنوز دقیقا اعلام نکرده که این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قطع پشتیبانی را تا چه زمان به تعویق انداخته، اما همین که توسعه دهندگان برای مهاجرت به API جدید مهلت بیشتری دریافت کرده اند مطمئنا خبر خوشحال کننده ای برای آنان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اختر نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام، من یک مشکل در مایکروفر شارپ YC-MG01U-S دارم. هر وقت برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنم، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و گرم نمی‌شود. به نظر می‌رسد که مشکلی با قطعات داخلی آن وجود دارد. آیا می‌توانید راهنمایی بفرمایید که در شهر مهاباد منطقه بهارستان چگونه می‌توانم مایکروفر را تعمیر کنم؟

در صورتی که قصد دارید در مهاباد منطقه بهارستان مایکروفر شارپ خود را تعمیر کنید، می‌توانید به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید. از کسانی که تجربه در تعمیر مایکروفر دارند، بازدید کنید و از آن‌ها بپرسید که چقدر هزینه تعمیر برای شما خواهد بود. در صورتی که قصد دارید به صورت خودکار مشکل رو برطرف کنید، می‌توانید دفترچه راهنمایی را مطالعه کنید و سعی کنید با تعویض برخی قطعات از مشکل خود پرده بردارید. اما بهتر است که در صورتی که با تعمیر راه‌حلی ندارید به صندوق پستی تعمیرگاه مایکروفر ارسال کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone