🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37439.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مدیریت ارز مجازی تلگرام از دست مدیران داخلی خارج است

«محمدرضا فلاح» با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار داشت: به‌علت اینکه شبکه پیام‌رسان تلگرام در فضای مجازی کشور یکه‌تازی کرده است با داده‌کاوی که به‌روی اطلاعات انجام داده و مخاطبان گسترده‌ای ...

«محمدرضا فلاح» با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار داشت: به‌علت اینکه شبکه پیام‌رسان تلگرام در فضای مجازی کشور یکه‌تازی کرده است با داده‌کاوی که به‌روی اطلاعات انجام داده و مخاطبان گسترده‌ای که در کشور وجود داشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است نیازهای کشور را به‌خوبی شناسایی و برای آن یک برنامه اقتصادی طراحی و ارز جدیدی به‌نام «گرام» را تعریف کرده است و آن را در شبکه خود عرضه خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا تاکنون تلگرام وارد منفعت اقتصادی با بخش خصوصی ایران نشده است؟" گفت:

«تلگرام با توجه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به تحریم‌ها ملاحظاتی دارد و سرمایه گذارانی پشت این شبکه پیام‌رسان هستند که علاقه‌ای ندارند بخش خصوصی ایران در آن مشارکت کند زیرا پیش‌بینی می‌کنند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که ارزش افزوده بالایی را می‌توانند از طریق تلگرام به‌دست - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بیاورند. آنها بستر و سبد بلندمدتی را در فضای اقتصادی برای خود تعریف کرده‌اند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه کرد:

«حدود دو میلیارد دلار سرمایه گذاری اولیه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - انجام شده است و اگر بتوانند ارز «گرام» را راه‌اندازی و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مبادله کنند مردم ناچارند برای استفاده از خدمات تلگرام این ارز را خریداری کنند و از این طریق دارایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و ارز از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کشورمان خارج خواهد شد و این موجب افزایش تقاضای ارز و کاهش ارزش ریال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خواهد شد.»

به گفته محمدرضا فلاح:مدیریت ارزهایی مانند «گرام» از دست مدیران داخلی خارج است و این موضوع اگر محقق شود به‌نوعی حمله به نظام پولی کشور است و پول ملی را تضعیف خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

دیروز «ابوالحسن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فیروزآبادی» نیز با ذکر نکاتی مشابه از برنامه اقتصادی تلگرام برای کشورمان گفته بود و از اعتقاد خود درباره خارج شدن ارزهای کشور از این طریق صحبت به میان آروده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بود. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این نظرات نشان می‌دهد که بخشی از نگرانی دولت درباره موضوع تلگرام به بخش اقتصادی برمی‌گردد با این حال رییس جمهوری کشورمان تاکید کرده که هدف حذف تلگرام نباشد و صرفا انحصار او در بازار پیام‌رسان‌های ایرانی کم شود و قدرت نفوذ‌پذیری‌اش با راه‌اندازی و عرضه برنامه‌های بومی مشابه کم شود.

در هرحال باید دید که سرنوشت تلگرام در آینده چه خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بود و آیا دچار فیلترینگ خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone