🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37450.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری ۳۵۰۰ مسیریاب؛ کندی اینترنت به دلیل حملات سایبری روز گذشته است

از ساعت ۲۰:۱۵ روز گذشته -۱۷ فروردین- حملات سایبری به دیتاسنترهای ایرانی باعث شد تا برخی از سایت‌ها و همچنین کسب‌وکارهای آنلاین با اختلال رو به رو شوند. سرهنگ «علی نیک‌ نفس»، رئیس مرکز تشخیص سایبری ...

از ساعت ۲۰:۱۵ روز گذشته -۱۷ فروردین- حملات سایبری به دیتاسنترهای ایرانی باعث شد تا برخی از سایت‌ها و همچنین کسب‌وکارهای آنلاین با اختلال رو به رو شوند. سرهنگ «علی نیک‌ نفس»، رئیس مرکز تشخیص سایبری پلیس فتا با حضور در شبکه خبر، گزارش داد که کندی فعلی اینترنت به دلیل همین حملات است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان

رئیس مرکز تشخیص سایبری پلیس فتا اشاره می‌کند که شرکت سیسکو ۱۰ روز قبل (۲۸ مارس - ۸ فروردین) در خصوص وجود این آسیب‌پذیری در محصولات خود هشدار داده بود: «مشکلی که ایجاد شده، صرفا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - از کار افتادن روترها و سوییچ‌ها در شبکه بوده و طبیعی است که قطعی و کندی اینترنت را برای کاربران شرکت‌ها در پی داشته است.»

سرهنگ نیک‌ نفس، اشاره می‌کند که در این حمله سایبری، هیچ‌گونه دسترسی غیرمجاز و نشت اطلاعات رخ نداده است. وی خبر می‌دهد که در حال حاضر مشکل روی سرویس‌دهنده‌های اصلی کشور رفع شده است اما این هشدار قبلاً توسط پلیس فتا و همچنین مرکز ماهر اعلام شده بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان

از سوی دیگر وزیر ارتباطات دقایقی پیش در توییتر خبر داد که حدود ۳۵۰۰ مسیریاب از چندصد هزار مسیریاب در کشور تحت تاثیر حمله دیشب قرار گرفته‌اند. وی عملکرد شرکت‌ها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی را مناسب ارزیابی کرد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - اما انتقاد خود را نیز به مرکز ماهر به دلیل ضعف در اطلاع رسانی بیان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمود.

سیسکو در ۸ فروردین، خبر از وجود آسیب‌پذیری در تجهیزات خود می‌دهد اما برخی شرکت‌ها آپدیت جدید این شرکت را نصب نمی‌کنند. به همین دلیل، شب گذشته برخی از دیتاسنترهای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - ایرانی با مشکل مواجه شدند، هرچند ابعاد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - این حمله بسیار گسترده‌تر از ایران بوده است.

جهرمی همچنین خبر داد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بندرترکمن استان گلستان - که هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات در شرکت ارتباطات زیرساخت و همچنین شبکه اپراتورهای موبایل به دلیل توجه به هشدارهای امنیتی از حمله در امان بوده‌اند.

جزییات بیشتر در مورد حمله به تجهیزات سیسکو: 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone