🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35571.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را منتشر کرد

ساعاتی پیش اپل در کنار عرضه نخستین بتای عمومی iOS 12، نسخه‌ بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را هم منتشر کرد. برای دریافت تمامی این نسخه‌های بتا، کاربران می‌بایست با مراجعه ...

ساعاتی پیش اپل در کنار عرضه نخستین بتای عمومی iOS 12، نسخه‌ بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را هم منتشر کرد. برای دریافت تمامی این نسخه‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - بتا، کاربران می‌بایست با مراجعه به وبسایت برنامه بتای اپل نسبت به ثبت اپل آیدی و دانلود به‌روزرسانی اقدام کنند.

از جمله مهم‌ترین تغییراتی که در مک او اس موهاوی می‌بینید می‌توان به حالت تاریک (Dark Mode) یکپارچه برای سیستم عامل، قابلیت Stacks و مکالمات گروهی در فیس‌تایم اشاره کرد که پیش از این در سیستم عامل اپل برای مک بوک‌ها و آی مک حضور نداشتند.

حالت تاریک مک او اس موهاوی نه تنها به دسکتاپ شما جلوه خاص و منحصر به فردی می‌دهد، بلکه کار هنگام شب و در محیط‌های تاریک را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. اما Stacks هم قابلیت جدیدی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - برای نظم بخشیدن به دسکتاپ‌های شلوغ و به هم ریخته است که می‌تواند فایل‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - را در گروه‌های منظم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - گردآوری کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران

اما اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - پیش فرض iOS شامل News، Stocks، Voice Memos و Home هم برای اولین بار در موهاوی در دسترس کاربران مک قرار گرفته‌اند. همچنین اپ استور مک در این نسخه به طراحی جدیدی مزین شده و حالا در فیس‌تایم می‌توانید به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - مکالمات گروهی بپردازید.

در کنار بتای عمومی مک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شیرگاه استان مازندران - او اس، بتای tvOS 12 هم بالاخره پشتیبانی از قابلیت مورد انتظار Dolby Atmos را معرفی کرده تا بتوانید از تماشای فیلم‌ها با کیفیت صدایی خارق‌العاده در اپل تی وی لذت ببرید.

بتای مک او اس موهاوی را می‌توانید روی مک‌بوک‌های سال ۲۰۱۲ به بعد و tvOS 12 را روی نسل چهارم اپل تی وی دانلود و امتحان نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone