🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35570.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تبلتی که آینده بازی های رومیزی را دگرگون خواهد کرد [تماشا کنید]

بسیاری بازی های رومیزی را اجداد بازی های ویدیویی امروزی می دانند. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های بازی مختلفی طی سال های اخیر، این بازی ها با حفظ همان شکل همیشگی، هنوز ...

بسیاری بازی های رومیزی را اجداد بازی های ویدیویی امروزی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - می دانند. با وجود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - پیشرفت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - تکنولوژی و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - عرضه کنسول های بازی مختلفی طی سال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - اخیر، این بازی ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - با حفظ همان شکل همیشگی، هنوز هم طرفداران - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - خودشان را دارند.

حال پروژه مستقل جدیدی با نام - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - PlayTable در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - حال شکل گیری است که به احتمال زیاد آینده بازی های رومیزی را دگرگون خواهد کرد. در این تبلت که در زمان عرضه از 25 بازی کلاسیک رومیزی پشتیبانی خواهد کرد، به گذاشته شدن یا برداشته شدن مهره ها واکنش نشان داده و افکت های صوتی و تصویری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - خاصی را هنگام رخ دادن اتفاقی مهم در بازی از خود نشان می دهد.

برای مثال در صورتی که کارت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - حمله را روی صفحه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - بگذارید، افکت برخورد آتش، رعد و برق یا هر قدرت مربوط به شخصیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - شما روی صفحه نمایش تبلت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین برخی از محیط ها می توانند تخریب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - پذیر باشند و با حرکت کاراکتر یا شروع شدن جنگ، ظاهرشان به طور کلی عوض شود.

تبلت بازی PlayTable از یک صفحه نمایش 24 اینچی بهره می برد که به احتمال زیاد به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - نوع خاصی از سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد. همچنین با توجه به حجم 5.5 کیلویی این تبلت، نباید از آن به عنوان یک وسیله بازی قابل حمل یاد کنیم.

جالب است بدانید که در شخصی سازی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - مهره های PlayTable از فناوری بلاکچین استفاده خواهد شد. استفاده از بلاکچین به این معنا است که این کمپانی بدون نیاز به داشتن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - سرور مرکزی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - امکان ساخت حالت های گوناگون و برنامه ریزی برای مهره ها را به شما خواهد داد.

همچنین بر خلاف تبلت های مشابه، در صورت گم شدن مهره، برنامه ریزی شما از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - بین نخواهد رفت بلکه همانند یک کارت دیجیتالی، به آن برای همیشه دسترسی خواهید داشت.

از 1 تا 8 نفر به صورت همزمان، قادر به بازی کردن با این تبلت خواهند بود. احتمالاً باید در پاییز سال جاری شاهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر ساری استان مازندران - عرضه PlayTable با قیمتی حدود 350 دلار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone