🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35569.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل ادعای محقق امنیتی در رابطه با هک آسان آیفون را رد کرد

اخیرا محققی امنیتی مدعی هک رمز عبور آیفون با روشی ساده شده و حالا اپل به آن واکنش نشان داده است. اپل برای تامین امنیت آیفون در برابر هکرها و سارقان به کاربران اجازه می ...

اخیرا محققی امنیتی مدعی هک رمز عبور آیفون با روشی ساده شده و حالا اپل به آن واکنش نشان داده است.

اپل برای تامین امنیت آیفون در برابر هکرها و سارقان به کاربران اجازه می دهد پسوردی ۴ تا ۶ حرفی را برای موبایل تنظیم کنند. در صورتی که دفعات وارد کردن اشتباه رمز از حد مشخصی فراتر برود تمام داده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - های روی موبایل به صورت خودکار پاک خواهد شد.

روزگذشته یک محقق امنیتی به نام «متیو هیکی» مدعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - شده بود که به روش جدیدی برای عبور از این محدودیت و تست پسوردهای متعدد دست پیدا کرده که به ابزار خاصی هم نیاز ندارد.

در این روش به جای وارد کردن پسوردها به صورت جداگانه از طریق موبایل، دستگاه به کامپیوتر متصل شده و تمام رمزهای عبور برای مثال از ۰۰۰۰ تا ۹۹۹۹ در قالب یک رشته واحد و طولانی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به آن تزریق می شوند.

آزمایش پسوردهای متعدد برای باز کردن قفل گجت «جستجوی خام» یا «بروت فورس» نام دارد که در آن دستگاهی به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آیفون متصل شده و از ابتدا شروع به سنجیدن احتمالات می کند تا به رمز اصلی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برسد.

کمپانی اپل برای جلوگیری از باز شدن قفل موبایل با استفاده از این روش از چیپ Secure Enclave بهره می برد که در آیفون ۵ اس معرفی شده و مدیریت رمزهای عبور را بر عهده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارد.تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلانادعای این محقق در رابطه با دور زدن Secure Enclave با روشی ابتدایی می توانست امنیت آیفون کاملا زیر سوال ببرد و به همین خاطر اپل سریعا آن را ناشی از اشتباه این محقق عنوان کرده و به کاربران اطمینان داد که خطری دستگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آنها را تهدید نمی کند. نکته جالب اینجاست که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - خود هیکی با انتشار توییت دیگری تا حدودی گفته های اپل را تایید کرد:

پین ها به خاطر سرعت بالای ورود داده یا تاخیر بسته ها همیشه به SEP نمی رسند، بنابراین برخلاف آنچه در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نگاه اول به نظر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - می رسد از ۲۰ پسورد وارد شده تنها حدود ۴ یا ۵ مورد بررسی خواهند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - شد.

به عبارت دیگر هنگام ارسال رمزهای عبور در یک رشته طولانی تمام پسوردها بررسی نمی شوند و با توجه به درصد بالای نادیده گرفته شدن پین ها احتمال هک آیفون تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

اپل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای جلوگیری از نفوذ به آیفون با استفاده از بروت فورس در iOS 12 قابلیت جدیدی به نام USB Restricted Mode را معرفی کرده که به لطف آن در صورت باز نشدن قفل گوشی طی یک ساعت گذشته، تمام ارتباطات از طریق پورت USB قطع شده و فقط به عنوان شارژر از آن استفاده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone