🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44899.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کشف بدافزاری به نام «جودی» و آلودگی 36 میلیون دستگاه اندرویدی از طریق آن

محققان موسسه چک پوینت، هفته گذشته از کشف یک بدافزار اندرویدی تازه به نام «جودی» خبر دادند و مدعی شدند که در میان نرم افزارهای مخرب کشف شده در اکوسیستم اندروید، به لحاظ میزان گسترش، ...

محققان موسسه چک پوینت، هفته گذشته از کشف یک بدافزار اندرویدی تازه به نام «جودی» خبر دادند و مدعی شدند که در میان نرم افزارهای مخرب کشف شده در اکوسیستم اندروید، به لحاظ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میزان گسترش، یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

طبق گزارشات، جودی هم اکنون بالغ بر 36.5 میلیون دستگاه اندرویدی را آلوده کرده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گفته پژوهشگران چک پوینت، جودی به گونه ای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طراحی شده که به صورت پنهانی تبلیغات درآمدزا داشته باشد و تاکنون روی 41 اپلیکیشن عرضه شده در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوگل پلی استور کشف گردیده است آنطور که مشخص شده، توانسته از سد سیستم آنتی ویروس گوگل موسوم به Bouncer رد شود.

نکته جالب توجه اینکه، ظاهرا برخی از اپلیکیشن های آلوده چند سالی می شود که برای دانلود در دسترس کاربران اندروید قرار دارند، اما هنوز معلوم نیست که آیا جودی از ابتدا در آنها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وجود داشته یا اینکه بعدا، از طریق آپدیت های نرم افزاری به آنها اضافه شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

در گزارش چک پوینت آمده است: بدافزار مذکور از دستگاه های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آلوده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای ایجاد کلیک های جعلی روی تبلیغات خود استفاده می کرده و از این طریق درآمدهای هنگفتی را عاید سازندگانش می کرده.

در این گزارش همچنین توضیحاتی هم در مورد نحوه عملکرد این بدافزار ارائه شده که بدین شرح است:

بعد از آنکه کاربر یک اپلیکیشن آلوده به جودی را دانلود کرد، نرم افزار به صورت پنهانی گیرنده هایی را ثبت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میکند که ارتباط آن با سرور اختصاصی اش را برقرار می کنند. سرور نیز در پاسخ یک بسته مخرب را برای آن ارسال می کند که دربرگیرنده کد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جاوا اسکریپت، ارتباط عامل-کاربر و URLهایی است که توسط مولف بدافزار کنترل می شوند. در ادامه بدافزار URLها را با استفاده از عامل-کاربری که مرورگر PC را در یک صفحه پنهانی (هیدن) شبیه سازی می - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند، می گشاید و مسیر نشانی وب را به یک وبسایت دیگر تغییر می دهد. بعد از آنکه وبسایت مورد نظر باز شد، جودی از کد جاوا اسکریپت برای مشخص کردن موقعیت و کلیک روی بنرهای زیرساخت تبلیغاتی گوگل استفاده می کند.هر بار که روی این تبلیغات کلیک می شود، مولف بدافزار نیز مبلغی را از توسعه دهنده وبسایت دریافت می نماید.

لازم به ذکر است که گوگل از این کمپین بدافزاری آگاه است و اپلیکیشن های آلوده به آن را از روی استور آنلاین خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حذف کرده است.

در مورد منبع و منشاء این بدافزار هم باید بگوییم که اپلیکیشن های مخرب محصول یک شرکت کره ای هستند که در زمینه توسعه اپ برای اندروید و iOS فعالیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone