تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27182.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پرداخت هزینه عوارضی آزادراه‌ها با اپلیکیشن «ست» بانک تجارت ممکن شد

همه ما حداقل یکبار در صف طولانی پرداخت عوارض آزادراه معطل شده‌ایم، و همان لحظه خودروهایی را دیده‌ایم که به سرعت و بدون ترمز از عوارضی رد می‌شوند. فکر می‌کنید این خودروها عوارض را چطور ...

همه ما حداقل یکبار در صف طولانی پرداخت عوارض آزادراه معطل شده‌ایم، و همان لحظه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - خودروهایی را دیده‌ایم که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - به سرعت و بدون ترمز از عوارضی رد می‌شوند. فکر می‌کنید این خودروها عوارض را چطور پرداخت می‌کنند؟ خوشبختانه بانک تجارت این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - مشکل را حل و امکان پرداخت الکترونیکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - عوارض آزادراه‌ها را فراهم کرده؛ با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - سرعتی بسیار بالا و به آسانی نصب یک اپلیکیشن موبایل.

اپلیکیشن «سِت» بانک تجارت به تازگی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - این امکان را فراهم کرده. با نصب «سِت» دیگر احتیاجی به پرداخت عوارض نقدی نخواهید داشت و می‌توانید انجام این کار را به طور اتوماتیک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - به اپلیکیشن بسپارید.

برای انجام این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - کار باید اپلیکیشن «سِت» را در گوشی اندرویدی خود نصب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - کرده و وارد قسمت عوارض آزادراه شوید. اینجا گزینه‌ای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - برای افزودن خودرو می‌بینید که با اشاره روی آن اطلاعاتی مثل شماره پلاک خودرو و VIN و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - ... درخواست می‌شود. با وارد کردن این اطلاعات و شناساندن خودرو به سامانه پیمان از این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - پس می‌توانید پرداخت عوارض را بدون توقف در عوارضی‌ها و به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - صورت الکترونیکی انجام دهید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران

در بخش عوارض آزادراه اپلیکیشن بخشی به نام «استعلام» وجود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - عوارضی که به شما تعلق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - گرفته را مشاهده کرده و فرآیند پرداخت را انجام بدهید. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - البته در صورت شارژ کیف پول در «سِت» این هزینه به طور خودکار از شما کسر خواهد شد. اپلیکیشن همچنین امکانی برایتان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - فراهم کرده که پس از هر پرداخت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - گزارش مربوط به آن را هم مشاهده نمایید.

«سِت» (مخفف سیمرغ تجارت) در واقع یک اپلیکیشن کیف پول همراه است که امکان نقل و انتقال پول میان افراد را فراهم می‌کند که پرداخت هزینه عوارضی آزادراه‌ها صرفا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - یکی از خدماتش به حساب می‌آید. پرداخت و دریافت از طریق NFC، QR کد و کد پذیرندگی، انتقال از طریق شماره موبایل و ارسال مبلغ بدون کسر کارمزد از دیگر مزایایی هستند که با دانلود این اپ بدست می‌آورید. 

اپلیکیشن در حال حاضر برای پلتفرم اندروید منتشر شده و برای دانلود آن می‌توانید همین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - حالا به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر متل قو استان مازندران - وبسایت سیمرغ تجارت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone