🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39143.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر و مشخصات کامل گلکسی J2 مدل 2018

سامسونگ به دنبال نوسازی اسمارت فون های اقتصادی خود است و به نظر می رسد این پروژه را از مدل 2018 گلکسی J2 آغاز خواهد کرد که هنوز مشخصات آن را اعلام نکرده اما به لطف ...

سامسونگ به دنبال نوسازی اسمارت فون های اقتصادی خود است و به نظر می رسد این پروژه را از مدل 2018 گلکسی J2 آغاز خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که هنوز مشخصات آن را اعلام نکرده اما - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به لطف سایت آلمانی «Winfuture.de» اطلاعات کاملی از آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - منتشر شده است.

بر این اساس مدل 2018 گلکسی J2 از نمایشگر 5 اینچی با پنل Super AMOLED و رزولوشن 540 در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 960 پیکسل برخوردار خواهد بود.تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در زیر این نمایشگر یک چیپست اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

در پنل عقب شاهد تعبیه دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی هستیم در حالی که دوربین سلفی از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می برد. تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربیوظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری 2600 میلی آمپری قابل تعویض - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قرار دارد که با توجه به مشخصات سخت افزاری  گلکسی J2 جدید به نظر می رسد توانایی فراهم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کردن شارژ برای بیش از یک روز را داشته باشد.

از دیگر مشخصات موبایل اقتصادی سامسونگ می توان به اندروید 7.1.1، پشتیبانی از دو سیم کارت، LTE Cat.4 اشاره کرد.تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربیوزن 153 میلی گرمی برای چنین موبایلی با بدنه پلاستیکی کمی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سنگین به نظر می رسد. کمپانی کره ای بر خلاف رویه معمول به جای نسبت تصویر 18.5:9 از نسبت 16: 9  استفاده کرده است.

مدل 2018 گلکسی J2 احتمالا طی هفته های آتی با قیمت حدود 115 یورو به بازار راه پیدا کند و با توجه به مشخصات نسبتا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مناسب به ویژه نمایشگر با کیفیت احتمالا نظر خریداران را به خود جلب خواهد.تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربیهفته گذشته نیز مشخصات گلکسی J2 Pro نسخه 2018 در پایگاه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داده بنچمارک Geekbench منتشر شده بود که از چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 430 با کلاک هسته های 1.4 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حافظه رم بهره خواهد برد.

یکی از تفاوت های گلکسی J2 Pro و مدل معمولی پشتیبانی Pro از سنسور اثر انگشت است در حالی که این قابلیت در J2 هنوز تائید نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone