🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39168.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رضایت چشمگیر خریداران از آیفون 10

آیفون 10 با جلب رضایت بخش عمده ای از کاربران به یکی از برگ های برنده اپل تبدیل شده است. کمپانی کوپرتینویی در سال های گذشته نوآوری های مختلفی را برای بازار تلفن های همراه ...

آیفون 10 با جلب رضایت بخش عمده ای از کاربران به یکی از برگ های برنده اپل تبدیل شده است.

کمپانی کوپرتینویی در سال های گذشته نوآوری های مختلفی را برای بازار تلفن های همراه به ارمغان آورده است. برای مثال این شرکت در سال 2008 اپ استور، در سال 2010 فیس تایم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و یک سال پس از آن دستیار هوشمند سیری را ارائه معرفی کرد.

بر اساس گزارش موسسه «Strategy Analytics» دو نوآوری دیگر از اپل که عبارتند از سیستم دوربین آیفون 10 و قابلیت شناسایی چهره توانسته نظر خریدران را به خوبی جلب کندتعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربیدر این تحقیق 568 نفر از کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این موبایل مورد مصاحبه قرار گرفته و 80 درصد آنان از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کیفیت نمایشگر سوپر رتینا HD و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افزایش ظرفیت باتری رضایت داشته اند.

«آدام توروات»، سرپرست این تیم تحلیلگر، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با تاکید بر اعتبار برند اپل و وفاداری مشتریان آن آینده خوبی را برای محصولات این کمپانی پیش بینی می کند:

ترکیب رضایت مصرف کننده از قابلیت های دستگاه و اعتبار اپل، آیفون 10 را به محصولی متمایز در بازار اسمارت فون های آمریکا تبدیل کرده است.

«کوین نولان»، معاون برنامه رضایت مشتری (UXIP) نیز نظر خود را بدین صورت بیان کرده است:

آیفون 10 تقریبا از تمام جهات بهینه سازی شده و از اینرو رضایت مشتریان از آن منطقی به نظر می رسد. چگونگی واکنش کمپانی های دیگر به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نوآوری های ارائه شده در این موبایل جالب خواهد بود.

ارائه قابلیت های جدید از سوی اپل و استقبال خریداران از آن دیگر کمپانی های تولید کننده موبایل را نیز به تلاش برای کپی برداری از این ابداعات وادار می کند.

در واقع شرکت هایی از قبیل گوگل، آمازون و مایکروسافت در عرضه موبایل هایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با قابلیت ها و ویژگی های جدید چندان موفق عمل نکرده اند تا جایی که مایکروسافت عملا در این زمینه شکست خود را پذیرفته است.

در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اندروید تنها گزینه ای است که امکان ساخت اسمارت فون هایی برای رقابت با این غول آمریکایی را میسر ساخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone