🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39153.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

باتری آیفون های سال 2019 چه تغییراتی خواهند کرد؟

مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» در تازه ترین اظهار نظر خود در مورد آیفون های سال 2019 اعلام کرده که این موبایل ها از دوربین TrueDepth بهینه شده بهره خواهند برد که ...

مینگ-چی کو، تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI Securities» در تازه ترین اظهار نظر خود در مورد آیفون های سال 2019 اعلام کرده که این موبایل ها از دوربین TrueDepth - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهینه شده بهره خواهند برد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که موجب می شود نیاز به باتری - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قدرتمند تری داشته باشند؛ بدین ترتیب باتری قوی تری نیز برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

به گفته این تحلیلگر مشهور، اپل قادراست سیستم جدیدی برای باتری های با ظرفیت بالاتر را توسعه دهد. او در این مورد گفته:

«ما معتقدیم استفاده دوربین TrueDepth برای درک سه بعدی در سال 2017 و 2018 نیاز به باتری های با ظرفیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیشتر را طلب می کند. برای سال 2019 ما پیش بینی می کنیم که آیفون با حسگر سه بعدی و نیز قابلیت های مرتبط با واقعیت افزوده بهینه شده همراه شود و [بدین ترتیب] مصرف باتری آن افزایش یابد که نیاز به باتری های با ظرفیت - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیشتر را طلب می کند.

ما معتقدیم فناوری های کلیدی اپل از جمله فرایندهای ساخت نیمه هادی ها، و بُرد هایی که با سیم به هم وصل می شوند (SIP) و لایه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هایی مثل برد مدار چاپی، فضای مورد نیاز برای باتری های بزرگ تر را فراهم می کنند».

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

به عقیده کو اپل در سال های 2019 تا 2020 به لطف تکنولوژی های مذکور می تواند باتری های بزرگتری را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در آیفون های آتی خود تعبیه نماید. او همچنین اشاره کرده که در هر سه مدل آیفون های سال بعد دوربین «TrueDepth» به کار خواهد رفت.

به گفته این تحلیلگر نسل بعدی آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) نمایشگری 5.8 اینچی خواهد داشت. مدل دیگر با نام احتمالی آیفون 10 پلاس نمایشگری 6.5 اینچی خواهد داشت و در نهایت یک مدل با نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد.

این تحلیلگر مشهور همچنین پیشتر اعلام کرده بود که در نسل - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بعدی آیفون 10 باتری تک سلولی L شکل تعبیه خواهد شد که نسبت به باتری دو سلولی نسل فعلی آیفون 10 از حدود 10 درصد - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ظرفیت باتری بیشتر بهره خواهد برد. از سوی دیگر آیفون 10 پلاس از باتری دو سلولی بهره مند خواهد بود و به لطف اندازه بزرگتر از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باتری 3300 تا 3400 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone