🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39157.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بنیانگذار 20 ساله گروه هک جوخه مارمولک به جرایم خود اعتراف کرد

یکی از اعضای گروه هک «Lizard Squad» (جوخه مارمولک) که در سال 2014 شبکه پلی استیشن را هدف قرار داد، در دادگاه به ارتکاب جرایم سایبری اعتراف کرد. این هکر 20 ساله که «زاخاری بوچتا» نام ...

یکی از اعضای گروه هک «Lizard Squad» (جوخه مارمولک) که در سال 2014 شبکه پلی استیشن را هدف قرار داد، در دادگاه به ارتکاب جرایم سایبری اعتراف کرد.

این هکر 20 ساله که «زاخاری بوچتا» نام دارد در دادگاه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فدرال شیکاگو به تاسیس این گروه و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تیم هکری دیگری به نام «PoodleCorp» اقرار کرد که در حمله - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به شبکه های پلی استیشن و اکس باکس لایو در سال 2014، وب سایت آژانس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جرایم ملی بریتانیا در سال بعد و نفوذ به شبکه دوربین های نظارتی و سوءاستفاده از آنها در حملات DDOS دست داشته اند.

علاوه بر این حمله به شبکه Tor و قطع کامل اینترنت کره شمالی نیز در کارنامه جوخه مارمولک دیده می شود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
زاخاری بوچتا

زاخاری که آخرین نفر از حلقه بازداشتی های جوخه مارمولک است ممکن است به ده سال زندان محکوم شود اما قضات به او قول داده اند که در صورت همکاری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این میزان تا 2.5 سال کاهش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این او باید به دو سایت شرط بندی آنلاین که مورد نفوذ قرار داده، 350 هزار دلار غرامت پرداخت کند.

در دادخواست 51 صفحه ای مطرح شده به تاسیس وب سایتی به نام «phoneBomber.net» اشاره شده که زاخاری همراه با یک هکر هلندی به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نام «ویلیام فان روی» تاسیس کرده اند.

کاربران این سایت در ازای پرداخت 20 دلار شماره فردی که قصد آزار او را داشتند در سیستم وارد می کردند تا هر ساعت تماس هایی آزار دهنده با آنها گرفته شود. یکی از قربانیان این سیستم مدعی شده که سی روز پشت سرهم با وی تماس گرفته شده است.

زاخاری و همدست هلندی اش نخستین کسانی نیستند که در رابطه با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گروه هکرهای جوخه مارمولک دستگیر شده اند. در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال 2015 یکی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اعضای 17 ساله - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تیم به اتهام ارتکاب به جرایم کامپیوتری در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فنلاند به دو سال زندان محکوم شد.

البته خود اعضای این گروه یک بار مورد حمله هکرهای معروف «Anonymous» - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قرار گرفته اند که برای مطالعه آن می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone