🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39167.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تعیین کننده تعرفه‌ های جدید اینترنت چه کسانی هستند؟

با اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود موج جدیدی در بازار فروش شرکت‌های ISP راه افتاده که البته نارضایتی برخی از کاربران را هم به همراه داشته است، نارضایتی که پیش‌تر در دیجیاتو به طور مفصل ...

با اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود موج جدیدی در بازار فروش شرکت‌های ISP راه افتاده که البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نارضایتی برخی از کاربران را هم به همراه داشته است، نارضایتی که پیش‌تر در دیجیاتو به طور مفصل به آن پرداختیم. سوالی که در این میان برای بسیاری از کاربران به وجود آمده اینست که اصلا چه کسی این قیمت‌ها را تعیین می‌کند؟ آیا باید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تصور کنیم که وزیر ارتباطات در تعیین تعرفه‌های اینترنت تنهاست؟

بعد از صحبت رییس جمهور درباره دکمه فیلترینگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تصور اشتباه برخی از مردم مبنی بر اینکه موضوع فیلترینگ در کشور تماما دست وزیر ارتباطات است‏ به نظر می رسید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عده‌ای از مردم و یا به طور دقیق‌تر برخی از کاربران، همین تفکر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را درباره تعیین کننده تعرفه‌های جدید اینترنت و یا تعرفه‌های مکالمه تلفن همراه را نسبت به «محمدجواد آذری جهرمی» دارند غافل از اینکه مشخص کردن این نرخ‌ها پیچیدگی‌های خاص دولتی خودش را دارد.

تعرفه‌ها در حوزه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و تصویب می‌شوند؛ اعضای این کمیسیون متشکل از 8 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نفر از مدیران دولتی هستند:

  • محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (وی نقش ریاست این کمیسیون را هم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بر عهده دارد)
  • ابوالفضل طیبی، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارای
  • سیدهادی نادمی، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور
  • حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (وی نقش دبیر این کمیسیون را هم بر عهده دارد)
  • ناصرعلی سعادت، نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • احمد معتمدی، مسعود اخوان فرد و محمود حسن زاده قرائی به عنوان سه نفر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عضو صاحب نظر از سازمان های دیگر که در این کمیسیون حضور دارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این افراد هر چهار سال با توجه به تغییرات در بدنه کابینه وزارتخانه تغییر پیدا می‌کنند. نکته مهم دیگر اینکه در این بین مشورت با سازمان حمایت از مصرف کننده هم برای مشخص کردن نرخ‌های جدید وجود دارد.

جدا از این موارد، کارهای دیگری چون نظارت بر حسن اجرای قوانین وضع شده خود گروه و و حفظ حقوق مشترکین از وظایف دیگر این کمیسیون است. مجموعه مصوبات این کمیسیون از ابتدا تاکنون در آدرس www.cra.ir برای عموم قابل دسترسی است.

اما در این بین گاهی پیش می‌آید که یک شرکت اینترنتی به اصطلاح زیر قیمت بازار عمل کرده و یا طرح‌های تشویقی ارائه می‌کند که شاید شبهه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دامپینگ قیمتی را به وجود بیاورد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دامپینگ قیمتی موضوع پیچیده‌ای دارد که بررسی کامل آن در این مطلب نمی‌گنجد اما در یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جمله می‌توان آن را به معنای کاهش قیمت بیش از حد یک محصول یا خدمات دانست. اما مصوبه 249 کمیسیون این اجازه را به شرکت‌ها داده و برچسب دامپینگ قیمتی در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این مورد کار اشتباهی است:

«وفق مفاد مصوبه ۲۴۹ کمیسیون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارائه مجوز تعرفه های تشویقی و پروموشن‌های مختلف به دارندگان پروانه اعلام می‌گردد که طی آن سرویس‌های با قیمت پایین و نزدیک به کف تعرفه با مدت زمان مشخص ارائه می‌شود»

البته ارائه طرح‌های تشویقی در مدل جدید فروش اینترنت نامحدود با محدودیت‌هایی همراه شده ولی به طور کامل قطع نشده است و بسیاری از ISPها طرح‌هایی چون اینترنت شبانه رایگان و... را به مشتریان خود کماکان ارائه می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

دبیرخانه کمیسیون در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی قرار دارد و مسئولیت ابلاغ مصوبات، تعیین دستور کار جلسات، برقراری ارتباط با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستگاه‌ها، موسسات و نهادها، تشکیل کارگروه های کارشناسی و تخصصی و دعوت از سایر کسانی که لازم است در جلسات کمیسیون حاضر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شوند، را برعهده دارد. همچنین، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، به عنوان بازوی اجرایی کمیسیون، مسئولیت نظارت بر اجرای درست مصوبات و تهیه گزارش از بازخورد مصوبات و ارائه آن به کمیسیون را عهده دار است.

البته از آنجایی که موضوعات پیشنهادی در کمیسیون باید سنجیده شده باشند و همچنین عدالت و منطق در آنها رعایت شده باشد، کارگروه ویژه‌ای به نام «کمیسیون فرعی تخصصی» وجود دارد که در آن هر موضوع قبل از مطرح شدن در جلسات کمیسیون توسط نمایندگان نهادها و اصناف کارشناسی می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۱۳۸۲ و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی این وزارتخانه و اداره‌کل ارتباطات رادیویی تاسیس شد. هدف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از ایجاد این سازمان ایفای اختیارات حاکمیتی، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تعریف شده است تا به عنوان نهاد نظارتی زمینه رقابتی شدن بازار ارائه خدمات مخابراتی و بالا رفتن کیفیت خدمات ارتباطی را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone