🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39154.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تلاش استارتاپ eelo برای تولید نسخه‌ای از اندروید جهت حفظ حریم خصوصی

استارتاپ جدیدی به نام Eelo سعی دارد تا نسخه‌ی جایگزینی برای اندروید فراهم آورد. تفاوت نسخه جایگزین با سیستم‌عامل معمولی این خواهد بود که نسخه‌ هیچ اصراری برای استفاده از نرم افزار‌های پیش فرض گوگل ...

استارتاپ جدیدی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به نام Eelo سعی دارد تا نسخه‌ی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جایگزینی برای اندروید فراهم آورد. تفاوت نسخه جایگزین با سیستم‌عامل معمولی این خواهد بود که نسخه‌ هیچ اصراری برای استفاده از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نرم افزار‌های پیش فرض گوگل نداشته و در حفظ حریم خصوصی کاربران مطمئن‌تر عمل می‌کند.

هدف ایلو این است موقعیتی فراهم آورد تا کاربران را در حفظ حریم خصوصیشان بیشتر یاری دهد چرا که به اعتقاد این شرکت، در حال حاضر سیستم‌عامل متن باز گوگل به این مسئله کمتر توجه می‌کند.

در این نسخه از سیستم عامل اندروید، نرم‌افزارهایی غیر از اپ‌های پیش‌فرض گوگل جهت سرویس‌هایی نظیر ایمیل، نرم‌ افزار‌های آنلاین مدیریتی، اپلیکیشن‌ها و ذخیره‌سازی ابری به کاربر پیشنهاد می‌شود که در حفظ حریم خصوصی کاربر بهتر و مطمئن‌تر عمل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ایلو بر اساس نرم‌افزار سیستم‌عامل لاینیج LineageOS طراحی شده که خود به نوعی الهام گرفته از سیستم‌عامل متن باز CyanogenMod است.

پروژه ایلو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار است بر خلاف اندروید سیستم‌عاملی با متن باز نباشد و طراحی آن بر اساس سود‌دهی نخواهد بود که این مطلب می‌تواند به نوعی خیال کاربران را از حفظ حریم خصوصیشان آسوده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند. نظارت این پروژه در حال حاضر برعهده‌ی «گائل دوال» است که طراحی توزیع مندریک سیستم‌عامل لینوکس را در کارنامه‌ی خود دارد.

او هدف خود از طراحی این نسخه بخصوص از اندروید را این‌گونه شرح می‌دهد:

«من در سال ۱۹۹۸ توزیع مندریک لینوکس را طراحی کردم چرا‌که طرفدار لینوکس بودم و به ویندوز علاقه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ای نداشتم. اکنون خوشحالم که لینوکس را به سیستم‌عاملی قابل اعتماد تبدیل کرده‌ام. از آن زمان تلفن‌های هوشمند پا به عرضه وجود گذاشتند و به جزء لاینفکی از زندگی کاربران تبدیل شده‌اند. در عین حال متوجه شدم که هرچه بیشتر از آیفون و مک یا سرویس های گوگل استفاده ‌می‌کنم تنبل‌تر شده و در عین حال حریم خصوصی‌ام به طور کلی از بین می‌رود.»

دوال بنیانگذار استارتاپ ایلو به دنبال این است که به کاربران اندرویدخامی بدهد که آنها با استفاده از آن بتوانند از حفظ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حریم خصوصیشان آسوده خاطر باشند. از این رو وی یک پروژه‌ی جمع‌سپاری در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سایت کیک‌استارتی ایجاد نموده و به دنبال تهیه‌ی ۳۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هزار دلار سرمایه از قبل  برای تولید این نسخه‌ی بخصوص از اندروید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone