🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39161.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Haven ادوارد اسنودن موبایل شما را به یک سیستم امنیتی کامل تبدیل می کند

اپلیکیشن جدیدی که ادوارد اسنودن با همکاری بنیاد آزادی رسانه ها و The Guardian Project منتشر کرده می خواهد که تلفن هوشمند اندرویدی شما را به یک سیستم امنیتی تمام عیار تبدیل کند. Haven که ...

اپلیکیشن جدیدی که ادوارد اسنودن با همکاری بنیاد آزادی رسانه ها و The Guardian Project منتشر کرده می خواهد که تلفن هوشمند اندرویدی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - شما را به یک سیستم امنیتی تمام عیار تبدیل کند. Haven که امروز به شکل بتای عمومی منتشر شده، از سنسورهای داخلی یک موبایل برای ردیابی تغییرات محیط اطراف آن استفاده می نماید.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید فعالیت های انجام گرفته در یک اتاق را زمانی که از آن دور هستید، تحت نظر بگیرید. اپلیکیشن Haven در این شرایط می تواند صداهای اطراف را ضبط کند، تغییرات نور محیط را تشخیص داده و یا برداشته شدن و جابجایی موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - را به اطلاع تان برساند. حتی می توانید موبایل را در حالت عمودی در جایی ثابت بگذارید تا از آن به عنوان یک دوربین امنیتی استفاده کرده باشید.

به اعتقاد Micah Lee، یکی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - توسعه دهندگان اپلیکیشن، Haven می تواند برای مقابله با حمله های «evil maid» هم کاربرد داشته باشد. در این حمله ها فرد هکر می تواند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - به طور فیزیکی به یک دیوایس الکترونیکی خاموش نفوذ کرده و از آن اطلاعات استخراج کند.

نیت فریتاس این اپ را «قدرتمندترین، امن ترین و خصوصی ترین بیبی مانیتور تاریخ» توصیف می کند.

لی روش کار اپلیکیشن را این گونه توضیح می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - دهد: «فرض کنید شما لپ تاپ خود را قفل کرده و در اتاق یک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - هتل می گذارید و سپس موبایل مجهز به Haven را روی لپ تاپ قرار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - می دهید. اگر کسی در طول نبود شما در اتاق را باز کرده و قصد نفوذ به لپ تاپ را داشته باشد، حسگر نورسنج موبایل ممکن است متوجه تغییراتی در نور محیط شده و میکروفون صدای باز شدن در (و حتی صحبت کردن هکر) را بشنود. همچنین احتمال دارد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - که حسگر شتاب سنج بتواند حرکت هکر را تشخیص داده و حتی دوربین موبایل تصویری نیز از آن فرد بگیرد».

اپلیکیشن Haven لزوما نمی تواند به طور مستقیم جلوی چنین حملاتی را بگیرد، اما در عوض مورد حمله واقع شدن را از طریق ارسال نوتیفیکیشن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - یا از طریق پیام رسان رمزنگاری شده سیگنال به اطلاع صاحب دستگاه می رساند. نکته خوب این که اپ Haven برای اطلاع رسانی نیازمند اینترنت و سیم کارت نیست و تمام اطلاعات را می تواند در حالت آفلاین نیز ذخیره کند.

نیت فریتاس، بنیان گذار Guardian Project اپلیکیشن Haven - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان - با تشریح یکی دیگر از کاربردهای اپ آن را «قدرتمندترین، امن ترین و خصوصی ترین بیبی مانیتور تاریخ» توصیف می کند. چرا که هیچ کدام از دیتاهای ثبت شده توسط آن به سرورهای شخص ثالث ارسال نمی شوند و در امنیت کامل به سر خواهند برد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کردستان استان کردستان

Haven: Keep Watch

سازنده: The Guardian Project قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone