🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39158.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل جدیدی از سونی با اسنپدراگون 845 در گیک بنچ رویت شد

به تازگی تصویری از بنچ مارک منتسب به یک موبایل سونی با شماره مدل «H8266» از پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به یکی از پرچمداران آتی این شرکت ...

به تازگی تصویری از بنچ مارک منتسب به یک موبایل سونی با شماره مدل «H8266» از پایگاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده گیک بنچ منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به یکی از پرچمداران آتی این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت باشد.

پیش از این بنچ مارکی منتسب به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 نیز خبر از نتایج گیک بنچ تقریباً مشابه می داد

در بنچ مارک اخیر موبایل سونی به چیپست اسنپدراگون 845 اشاره شده که بدین ترتیب به نظر می رسد با یک تلفن هوشمند پرچمدار از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این شرکت ژاپنی طرف هستیم. در آزمایش منتشر شده برای تست های تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازهای 2393 و 8300 کسب شده. پیش از این موبایلی منتسب به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 845 نیز امتیازات تقریباً - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشابه 2422 و 8351 را کسب کرده بود.

موبایل سونی همچنین دارای 4 گیگابایت رم بوده و اندروید 8.0 برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پیش از این اطلاعات تلفن هوشمندی منسوب به یک پرچمدار سونی با شماره مدل «H8216» نیز منتشر شده بود که به نظر می رسید مربوط به نسل بعدی اکسپریا XZ1 (احتمالاً با نام اکسپریا XZ2) باشد. H8216 در بسیاری از مشخصات شبیه به H8266 است. با این تفاوت که از اندروید 8.1 بهره می بُرد.

با توجه به اینکه سونی معمولاً در نام گذاری شماره مدل موبایل های خود روند خاصی را در پیش می گیرد، به نظر می رسد H8266 اشاره به تلفن هوشمندی داشته باشد که قرار است در سال 2018 ارائه شود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - (H، هشتمین حرف انگلیسی). یادآوری می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنیم که این کمپانی ژاپنی برای شماره مدل موبایل های سال 2017 خود از حرف «G» استفاده کرده است.

انتظار می رود سونی در کنگره جهانی موبایل سال 2018 (MWC) که در اواخر زمستان 1396 برگزار می شود از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محصولات جدید خود رونمایی کند. بر اساس گزارش ها قرار است این شرکت بالاخره متد طراحی همیشگی اش به نام آمنی بالانس را کنار بگذارد و محصولات آتی خود را با زبان طراحی «میرای» به بازار عرضه کند. بدین ترتیب به زودی شاهد موبایل هایی از سری اکسپریا با حاشیه نمایشگر کوچکتر خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone