🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39164.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

توضیح وزیر ارتباطات درباره وضعیت شبکه موبایل در زلزله تهران

وزیر ارتباطات در پایان مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزارت ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مشکلات مخابراتی به وجود آمده در زمان زلزله تهران آمارهایی را ارائه ...

وزیر ارتباطات در پایان مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید وزارت ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مشکلات مخابراتی به وجود آمده در زمان زلزله تهران آمارهایی را ارائه داد.

«محمدجواد آذری جهرمی» ضمن تایید اختلال به وجود آمده در شبکه موبایل در زمان زلزله ۵.۲ ریشتری شهرستان ملارد که باعث لرزش پایتخت نیز شد، از امکان حداکثر استفاده 4 برابر نسبت به ظرفیت معمول کل شبکه خبر داد و گفت:

«در زمان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وقوع این حادثه میزان مصرف دیتا 40 درصد کاهش داشته و میزان مکالمات در حدود 35 درصد رشد داشته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است و این آمار نشان می دهد که مردم تمایل دارند در مواقع بحران بیشتر از طریق مکالمات نیازمندی های خود را برطرف می کنند.

در این مورد هم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سامانه تا 4 برابر حد عادی خود مورد استفاده قرار گرفت و البته با اختلال مواجه شد، اگر در برآوردهای آینده پیش‌بینی شود که در چنین مواقعی نیاز بیشتر از مقدار 4 برابری از حد ظرفیت وجود داشته باشد، قطعا این موضوع در کمیته بحران وزارت ارتباطات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بررسی می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گفته جهرمی، وزارت ارتباطات دراین حادثه با استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه ملی از مردم خواست که مکالمات کوتاهی داشته باشند تا شبکه دچار اختلال نشود. چنین توصیه‌هایی پیش‌تر در زمان زلزله کرمانشاه نیز از سوی وزیر ارتباطات برای تمامی کاربران مطرح شده بود.

 

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

 

جهرمی همچنین خواستار ظرفیت سازی بیشتر در این موارد از سوی اپراتورها شد. زلزله هفته گذشته تهران به دید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیاری از مسئولین و کارشناسان می‌تواند ملاک سنجش و یک مانور ناخواسته برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد تا خود را برای زلزله‌های مهیب‌تر در هر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نقطه از کشور آماده سازند تا شاید شاهد کاهش تلفات و خسارات کمتری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سروین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام شرکت شما شهرک اندیشه میانه هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در شهرک اندیشه شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone