🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44309.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

برخی اعضای هیئت مدیره اوبر، مستنداتی که به ادعای Waymo ربوده شده اند را دیده اند

کمپانی اوبر مدتی است که از سوی Waymo به همکاری با مدیر سابق استارت آپ اتومبیل های خودران Otto، یعنی آنتونی لواندوفسکی برای ربودن بیش از 14 هزار مستند حساس از زیرمجموعه آلفابت و در ...

کمپانی اوبر مدتی است که از سوی Waymo به همکاری با مدیر سابق استارت آپ اتومبیل های خودران Otto، یعنی آنتونی لواندوفسکی برای ربودن بیش از 14 هزار مستند حساس از زیرمجموعه آلفابت و در نتیجه، دست زدن به سرقت اسرار متهم شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. بنابر اعلامیه رسمی اوبر، اعضای هیئت مدیره فعلی این کمپانی، یعنی آریانا هافینگتون، بیل گارلی و دیوید باندرمن این مستندات مربوط به خرید Otto را در گذشته مشاهده کرده اند و حالا به دنبال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حکم اولیه دادگاه هستند

گزارش جنجالی سرقت اطلاعات Waymo، برای اولین بار توسط شرکت Stroz Friedberg -که در زمینه امنیت سایبری فعالیت دارد- و پیش از خرید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 680 میلیون دلاری استارت آپ اتومبیل های خودران لواندوفسکی منتشر شد. کارمندان Stroz Friedberg در حال حاضر نامشان به عنوان کسانی که مستندات ربوده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده را دیده اند یا درباره اش شنیده اند ذکر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده است؛ مستنداتی مربوط به طراحی LiDAR که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته می شود توسط لواندوفسکی پیش از ترک Waymo و تشکیل استارت آپ Otto به سرقت رفته.

اوبر در بیانیه خود واضحاً - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می گوید نام افرادی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گونه ای با مستندات مورد بحث در ارتباط بوده اند را در اختیار دادگاه می گذارد؛ با این همه، کمپانی مورد اشاره تاکید کرده که این بیانیه به هیچ وجه به معنای پذیرش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اتهامات Waymo و همکاری با لواندوفسکی برای دستیابی به این مستندات نیست.

در گزارش اوبر آمده که بیش از 160 کارمند اوبر با لواندوفسکی در رابطه با طراحی های LiDAR در ارتباط بوده اند و افراد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دیگر ممکن است آنها را دیده باشند، درباره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شان شنیده باشند و یا بدون آگاهی از اهمیت مستندات، آنها را دانلود کرده باشند. مجادله میان Waymo و اوبر تا به این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لحظه سبب شده تا لواندوفسکی از اوبر اخراج شود. علاوه بر این، بحرانی که وی برای اوبر به وجود آورد تراویس کالانیک، مدیرعامل اوبر را نیز مجبور به استعفا به خاطر فشار سرمایه گذاران کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone