🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44312.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

عرضه موبایل Moto X4 تأخیر خورد؛ Moto Z2 احتمالا همین ماه وارد بازار شود

دیروز یکی از افراد آگاه صنعت تولید اسمارت فون ها اعلام کرد که عرضه موبایل موتو X4 تأخیر خورده و بر خلاف آنچه قبلا مقرر شده بود، هفته آینده وارد بازار نخواهد شد. البته به ...

دیروز یکی از افراد آگاه صنعت تولید اسمارت فون ها اعلام کرد که عرضه موبایل موتو X4 تأخیر خورده و بر خلاف آنچه قبلا مقرر شده بود، هفته آینده وارد بازار نخواهد شد. البته به نظر می رسد که موتو Z2، دیگر اسمارت فون موتورولا موبیلیتی (که هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اکنون تحت تملک لنوو قرار دارد) طبق همان موعد مقرر قبلی یعنی جمعه، 30 ژوئن به دست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشتریان خواهد رسید.

این منبع آگاه کوالکام را مقصر تأخیر در عرضه موتو X4 دانسته است. ظاهرا کمپانی ساکن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سن دیگوی کالیفرنیا نتوانسته که تقاضای زیاد بازار برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تولید چیپست های اسنپدراگون 660 را پاسخگو باشد. اسنپدراگون 660 آخرین SoC میان رده این کمپانی به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حساب می آید و قرار است که به جز موتو X4 در طیف گسترده ای از گجت های اندرویدی که تا پایان سال وارد بازار می شوند به کار گرفته شود.

منبع آگاه کوالکام را مقصر تأخیر در عرضه موتو X4 دانسته است

با توجه به تأخیری که در عرضه موتو X4 صورت گرفته، هنوز مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که آیا موتورولا موبیلیتی برای جبران و پوشش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این تأخیر برنامه ای برای تغییر زمان عرضه موتو Z2 به بازار خواهد داشت یا خیر. اما فارغ از این که چه اتفاقی بیفتد، باید بدانید که 30 ژوئن شاهد انتشار رسمی موبایل موتو E4 Plus نیز در ایالات متحده خواهید بود؛ اسمارت فون جدید کمپانی برای افرادی که گزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه را ترجیح می دهند.

در انتها لازم است یادآوری کنیم که موتو Z2 با داشتن خصوصیاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.5 اینچی QHD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی یکی از موبایل های پرچمدار کمپانی به حساب می آید. موتو Z2 به طور پیش فرض از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار بوده و احتمالا تا اوایل سال 2018 بتواند به اندروید O ارتقاء داده شود.

در انتها بد نیست بدانید که موتورولا موبیلیتی به جز موتو X4 و Z2، چندین دیوایس جدید دیگر را هم تا پایان امسال روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone