🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19367.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی خانواده گلکسیS21 سامسونگ رسما مشخص شد

مدت‌هاست خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد پرچمداران گلکسیS21 سامسونگ منتشر می‌شود؛‌ اما اکنون کره‌ای‌ها رسما اعلام کرده‌اند که قصد دارند روز پنجشنبه 25 دی‌ماه گوشی‌های هوشمند جدید این سری را رونمایی کنند. رویداد آنپکد ...

مدت‌هاست خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد پرچمداران گلکسیS21 سامسونگ منتشر می‌شود؛‌ اما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - اکنون کره‌ای‌ها رسما اعلام کرده‌اند که قصد دارند روز پنجشنبه 25 دی‌ماه گوشی‌های هوشمند جدید این سری را رونمایی کنند.

رویداد آنپکد سامسونگ قرار است روز پنج شنبه 25 دی‌ماه ساعت 18:30 به وقت تهران (‌14 ژانویه 2021) به صورت آنلاین برگزار شود. از سوی دیگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - پیش سفارش گوشی‌های جدید در آمریکا از امروز آغاز شده است و با توجه به تاریخ‌ اعلام شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - برای پیش سفارش، احتمالا گوشی‌های هوشمند این سری از دهم بهمن ‌ماه (پایان ژانویه) - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - به بازار عرضه خواهند شد.

معمولا سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری S را بین ماه‌های اسفند-اردیبهشت به بازار عرضه می‌کرد؛ اما امسال این استراتژی را تغییر داده و تصمیم گرفته زودتر از موعد همیشگی آنها را معرفی و در دسترس کاربران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان

انتظار می‌رود گلکسی S21 در سه نسخه شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - اولترا به بازار عرضه شوند. احتمالا گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و مجهز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - به دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، پیش سفارش گلکسی S21 در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است و برای کاربرانی که زودتر از موعد رونمایی پرچمداران مورد نظر خود را سفارش بدهند، شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته شده است. آخرین تاریخ دریافت پیش سفارش‌ها از سوی سامسونگ 9 بهمن‌ماه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - (‌28 ژانویه) مشخص شده است. سامسونگ در نظر دارد پرچمداران جدید خود را از اواسط بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه به بازار عرضه کند.

با توجه به گزارش‌های اخیر، احتمالا گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و در نهایت گلکسی S21 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر الوند استان زنجان - اولترا به ترتیب با نمایشگرهای 6.2، 6.7 و 6.8 اینچی S-AMOLED معرفی خواهند شد.

نسخه اولترا از نمایشگری با رزولوشن QHD+ و دو نسخه دیگر از نمایشگر با رزولوشن +FHD بهره خواهند برد. همچنین گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با نرخ بروزرسانی 120 هرتز نمایشگر،‌ مجهز به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش خواهند بود. انتظار می‌رود این سه نسخه به ترتیب دارای باتری با ظرفیت 4000، 4800 و در نهایت 5000 میلی‌آمپرساعتی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone