🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19368.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مک‌بوک پرو جدید احتمالا پردازنده ۱۲ هسته‌ای ARM خواهد داشت

یکی از افراد آگاه در صنعت تکنولوژی مدعی شده اپل به زودی از پردازنده اپل سیلیکون جدید با ۱۲ هسته برای مک‌ها رونمایی می‌کند که احتمالاً مک بوک پرو جدید به آن مجهز می‌شود. منبعی ...

یکی از افراد آگاه در صنعت تکنولوژی مدعی شده اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - به زودی از پردازنده اپل سیلیکون جدید با ۱۲ هسته برای مک‌ها رونمایی می‌کند که احتمالاً مک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - بوک پرو جدید به آن مجهز می‌شود.

منبعی آگاه در صنعت تکنولوژی با نام کاربری LeaksApplePro در توییتر مدعی شد اپل ماه مارس (یعنی حدوداً سه ماه دیگر) از کامپیوتر مک جدید با پردازنده ۱۲ هسته‌ای رونمایی می‌کند. گزارش‌های قبلی حاکی از آنند که اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - در سه ماهه دوم سال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - ۲۰۲۱ از دو مدل مک بوک پرو جدید در سایز ۱۴.۱ و ۱۶ اینچ مجهز به پردازنده اپل سیلیکون رونمایی می‌کند، بنابراین ممکن است این دو لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - به پردازنده ۱۲ هسته‌ای مورد بحث مجهز شوند.

اپل قبلاً چیپ M1 را در مک بوک ایر و مک بوک ایر استفاده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - است و احتمالاً چیپ ۱۲ هسته‌ای جدید علاوه بر مک بوک‌ها در دیگر کامپیوترهای سری مک نیز استفاده خواهد شد.

آنطور که در ادامه گزارش آمده، مک بوک پرو ۱۴.۱ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - اینچی احتمالاً پردازنده ۱۲ هسته‌ای و مدل ۱۶ اینچی این لپ تاپ پردازنده ۱۶ هسته‌ای خواهند داشت. از آنجا که مدل ۱۶ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - اینچی فضای بیشتری برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - جای دادن سیستم خنک کننده دارد، مجهز شدنش به پردازنده قوی‌تر چندان دور از ذهن نیست.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی

در ادامه گزارش به نام چیپ جدید اپل اشاره‌ای نشده، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آنند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - که چیپ جدید M2 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود که البته احتمالاً - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - مخصوص سری جدید iMac خواهد بود. گزارش دیگری نیز که حدود ۲ ماه قبل منتشر شده مدعی است اپل در حال توسعه چیپ ۵ نانومتری A14T جدید برای iMac جدید است.

همانطور که می‌بینید گزارش‌ها ضد و نقیض هستند با این وجود سایت wccftech در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که مک بوک بعدی که به چیپ M2 مجهز می‌شود احتمالاً مدل ۱۴.۱ اینچی خواهد بود. چیپ ۱۲ هسته‌ای احتمالاً از ۸ هسته پرتوان و ۴ هسته کم مصرف برخوردار خواهد بود.

با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - توجه به عملکرد خیره‌کننده چیپ ۸ هسته‌ایM1، انتظار می‌رود پردازنده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - ۱۲ هسته‌ای جدید عملکردی به مراتب بهتر به جای گذاشته و در بنچمارک ها قدرتمند ظاهر شود. البته باید دید اضافه شدن هسته‌های پرتوان جدید تا چه حد بر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر شازند استان مرکزی - شارژدهی اثر منفی خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone