🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22962.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» به بازخوردهای اسنپ اضافه شد

اسنپ گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» را به بخش امتیاز دهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی رعایت بهداشت سفرهای خود داشته باشد. در حالی که ویروس کرونا جهان ...

اسنپ گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» را به بخش امتیاز دهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - روی رعایت بهداشت سفرهای خود داشته باشد.

در حالی که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع این ویروس همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و همینطور بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری داشته باشد.

اضافه شدن گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» به اپلیکیشن اسنپ در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - بخش امتیاز بدهی سفرهای اینترنتی این سامانه، یکی از راهکارهایی است که در شرایط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - فعلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. اسنپ در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - این رابطه توضیح داده که «برقراری این راه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - را به خطر بیندازد با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان دهید تا زنجیره مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.»

گفتنیست اسنپ طی هفته‌ گذشته برنامه‌ای برای مقابله با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره اجرا کرده است. در گام اول، راه اطلاع‌رسانی جامع به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - رانندگان و مسافران خود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - را اتخاذ کرده و سپس با توزیع لوازم بهداشتی میان رانندگان خود گام جدی‌تری در این زمینه برداشته است. اسنپ ادامه راه خود را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - در کنار اضافه کردن گزینه عدم رعایت بهداشت چنین بیان کرده است:

«با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - کاربران بکاهیم.»

اسنپ در پایان بیانیه خود تاکید داشته در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر فسا استان فارس - صورتی که مسافران احساس کردند دستورالعمل‌های بهداشتی در خودرویی که در حال سفر با آن هستند انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone