🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36410.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعاتی از مشخصات احتمالی سرفس ارزان قیمت مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت تلاش می کند با برند «سرفس» نشان دهد که چه طرحی برای آینده محاسبات مبتنی بر دستگاه های قابل حمل در سر دارد. گمانه زنی هایی که اخیراً درباره نسل مدل بعدی تبلت های ...

مایکروسافت تلاش می کند با برند «سرفس» نشان دهد که چه طرحی برای آینده محاسبات مبتنی بر دستگاه های قابل حمل در سر دارد. گمانه زنی هایی که اخیراً درباره نسل مدل بعدی تبلت های سرفس منتشر شده خبر از دستگاهی سبک وزن و مبتنی بر ویندوز 10 را می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - دهند.

بر اساس این گمانه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - زنی ها مایکروسافت تصمیم دارد دستگاه ارزان قیمت تری از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - سری سرفس را معرفی کند؛ دستگاهی که قرار است کارایی در حد دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 پرو را ارائه دهند. «مارک گورمن» و «دینا باس» از خبرگزاری بلومبرگ این گونه گزارش کرده اند که تبلت جدید نمایشگری 10 اینچی خواهد داشت که اندازه ای در حد آیپد دارد ولی از نسخه 12 اینچی سرفس پرو کوچکتر است. قیمتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - که برای آن در نظر گرفته شده حدود 400 دلار خواهد بود  این دستگاه از درگاه USB-C نیز بهره خواهد برد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان
سرفس پرو 4

این گزارش افزوده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - که تبلت سرفس مورد بحث از استاندارد شارژ جدید مشابه با آنچه در گوشی های هوشمند به کار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - می رود، بهره خواهد برد. اننظار می رود دستگاه مورد بحث در حدود 20 درصد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - سبکتر از بالاترین مدل ها باشد ولی دوام باتری آن در حدود 4 ساعت کمتر باشد. سرفس پروی فعلی با یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - بار شارژ دوام باتری 13.5 ساعتی را وعده می دهد. همچنین به نظر می رسد اینتل تأمین کننده اصلی پردازنده و چیپ های گرافیکی این دستگاه باشد.

تصمیم مایکروسافت در زمینه عرضه دستگاه های سرفس ارزان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - قیمت تر می تواند حرکتی مشابه با عرضه تبلت آیپد 9.7 اینچی اپل تلقی شود. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - آیپد مذکور در فروردین ماه به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - منظور امور آموزشی و با قیمتی ارزان تر معرفی شده بود. البته این محصول در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - واقع همان تبلت 9.7 اینچی اپل بود که حالا از قلم اپل یا همان Apple Pencil پشتیبانی می کند.

 

تماشا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - کنید: مایکروسافت سرفس هاب 2 را معرفی کرد؛ محصولی برای دفاتر کار آینده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone