🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19044.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هم‌بنیانگذار Valve: در آینده ادیت عواطف با واسط مغز و کامپیوتر ممکن می‌شود

«گیب نیوئل» از بنیانگذاران شرکت بازی‌سازی Valve می‌گوید واسط‌های مغز-کامپیوتر (BCI) در آینده می‌توانند بر احساسات گیمرها تأثیر بگذارند. او معتقد است که این واسط‌ها به زودی تجربیات جدیدی را برای کاربران رقم می‌زنند که ...

«گیب نیوئل» از بنیانگذاران شرکت بازی‌سازی Valve می‌گوید واسط‌های مغز-کامپیوتر (BCI) در آینده می‌توانند بر احساسات گیمرها تأثیر بگذارند. او معتقد است که این واسط‌ها به زودی تجربیات جدیدی - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را برای کاربران رقم می‌زنند که امکان درک آنها صرفاً با چشم‌ها و گوش‌ها وجود ندارد.

نیوئل چشم انداز هیجان انگیزی را برای واسط های مغز و رایانه مطرح می‌کند: «موضوع وقتی عجیب می‌شود که بتوانید آن کسی که هستید را از طریق واسط مغز و رایانه ادیت کنید.» او عرضه واسط‌هایی را پیش‌بینی - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌کند که با «نوشتن» اطلاعات روی مغز گیمر تغییر عواطف را امکان پذیر کرده و حتی کاری می‌کنند تا کاربر احساس کند به شخص - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیگری تبدیل شده است. او اضافه می‌کند که این رابط مغز و کامپیوتر علاوه بر گیمینگ، برای - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زندگی روزمره نیز مفید خواهد بود و به کمک آن می‌توان کارهای هیجان‌انگیزی مثل افزایش تمرکز و تغییر الگوی خواب را - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تنها بوسیله یک اپ - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انجام داد.

تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

نیوئل می‌گوید Valve در حال حاضر مشغول توسعه یک نرم افزار متن باز برای واسط مغز-کامپیوتر است - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد سیگنال‌های مغزی کاربر را با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی مخصوص ترجمه کنند.

Valve از هدست‌های شرکتی به نام OpenBCI استفاده می‌کند که نوامبر سال قبل از مدلی - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به نام Galea رونمایی کرد. این هدست برای استفاده - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همراه با دیگر هدست‌های VR مثل هدست ایندکس ساخته شده است. او - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نادیده گرفتن واسط‌های مغز-رایانه را اشتباه بزرگی برای - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توسعه دهندگان دانسته و می‌گوید: «اگر سال ۲۰۲۲ یک توسعه دهنده نرم - تعمیرات مایکروفر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افزار باشید و یکی از این هدست‌ها را در آزمایشگاه خود نداشته باشید اشتباه احمقانه‌ای مرتکب شده‌اید.»

البته نیوئل اعتراف می‌کند که واسط‌های مغز-رایانه خطرات خود را داشته و می‌توان به کمک آنها فرد را شکنجه داد، علاوه بر این خطر آلوده شدن آنها به ویروس‌ها و رخ دادن اتفاقات غیرمنتظره و خلاف میل کاربر وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone