🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39138.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اپل می گوید iOS در برابر Meltdown و Spectre آسیب پذیر است

روز گذشته، بخش اعظمی از اخبار به دو آسیب پذیری Meltdown و Spectre اختصاص داشتند. این آسیب پذیری ها، تقریباً تمام پردازنده های کامپیوتر و موبایل را تحت تاثیر قرار می دهند و Spectre به ...

روز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گذشته، بخش اعظمی از اخبار به دو آسیب پذیری Meltdown و Spectre اختصاص داشتند. این آسیب پذیری ها، تقریباً تمام پردازنده های کامپیوتر و موبایل را تحت تاثیر قرار می دهند و Spectre به خاطر تاثیرش روی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پردازنده های ARM، به صورت خاص خطری بزرگ برای دیوایس های اندرویدی و iOS - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به حساب می آید. تا به این لحظه می دانیم که پچ امنیتی ژانویه گوگل قرار است کاربران را از ذخیره شدن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پسووردها در مرورگر یا پسوورد منیجر مصون نگه دارد.

حالا اپل هم وارد صحنه شده و اخیراً اعلام کرده تمام دیوایس های Mac و دیوایس های مبتنی بر iOS در برابر Spectre آسیب پذیر هستند. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با این حال، اپل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می گوید پیش از این، در به روزرسانی iOS 11.2 دستگاه های آیفون، آیپاد و آیپد در برابر Meltdown امن شده اند. از طرف دیگر، اپل واچ به خاطر اجرای watchOS در معرض خطر نیست.

اپل توضیح می دهد که برخلاف نگرانی های کاربران، این به روزرسانی ها سبب کاهش سرعت دستگاه هایی که آنها را دریافت کرده اند نشده اند. یک به روزرسانی دیگر نیز به زودی برای مرورگر سافاری منتشر می شود تا از کاربران در برابر Spectre محافظت کند. اپل می گوید این آپدیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می تواند به کاهش سرعت مرورگر منجر شود؛ اما تنها در حد 2.5 درصد.

Meltdown و Spectre از قابلیتی در پردازنده های امروزی به نام Speculative Execution سوء استفاده می کنند. این قابلیت با اجرایی کردن چند دستورالعمل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت همزمان، سرعت را افزایش می دهد؛ و احتمالاً هنگام رخنه هکرها، این دستورالعمل ها با ترتیب متفاوتی دنبال می شوند. برای افزایش کارایی، پردازنده پیش بینی می کند که مسیر کدام شاخته محتمل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تر است و حتی پیش از اتمام شاخه، به اجرایی کردن دستورالعمل ها ادامه می دهد. اگر پیش بینی اشتباه باشد، Speculative Execution به حالتی باز می گردد که از چشم نرم افزار دور می ماند.

اپل می گوید در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هچ آسیب پذیری شناخته شده دیگری وجود ندارد که کاربران را تحت تاثیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار دهد. این کمپانی ساکن کوپرتینو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزوده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که برای آلودگی دستگاه به Meltdown و Spectre، دانلود یک اپلیکیشن کفایت می کند؛ بنابراین به تمام کاربران iOS و Mac پیشنهاد می شود که اپلیکیشن های خود را از منابع معتبر، مانند اپ استور دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone