🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39128.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ احمقانه ترین راه برای مردن چیست؟

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Sky: Light Awaits

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

برای بعضی از گیمرها معرفی Sky: Light Awaits در همایش دهمین سالگرد آیفون بیشتر از رونمایی خود آیفون 10 هیجان انگیز - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بود. Thatgamecompany قبلا هنرش را با شاهکارهایی همانند Journey و Flower به صنعت گیم نشان داده و قرارداد اپل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با این استودیو را می توانیم نقطه عطفی در کارنامه iOS بعد از سه گانه Infinity Blade بنامیم. Sky: Light Awaits داستان یافتن یک پادشاهی گمشده در بالای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ابرها را روایت می کند.

بنابراین در طول این مسیر طولانی با حل معماهای گوناگون باید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از رازها جهان بازی پرده بردارید. البته تفاوت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Sky با دیگر عناوین ماجراجویی به ذات اجتماعی بودنش بر می گردد. در این راه تنها نیستید و باید با بقیه بازیکن ها همراه شوید. ساخته استودیوی Thatgamecompany فعلا به صورت محدود برای فیلیپین عرضه شده و در ماه آینده شاهد انتشار جهانی آن در بقیه کشورها نیز هستیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Sky: Light Awaits

سازنده: thatgamecompany قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 459 مگابایت زبان:

Last Day Alive

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

معمولا چند هفته نخست سال میلادی بازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های جدید معروفی عرضه نمی شود و باید با همان ساخته های قدیمی خودتان را سرگرم کنید. بازی های موبایل هم به این مشکل گرفتار شده اند و برای اینکه هفت سنگ این هفته خالی از عناوین بزرگ نباشد تصمیم گرفتیم تا دو عنوان مورد انتظاری که در مرحله عرضه محدود هستند را معرفی کنیم؛ Sky: Light Awaits و حالا هم Last Day Alive.

اولین نکته ای که هنگام مواجه با Last Day Alive جلب توجه می کند نام توسعه دهنده است. Glu Games روزگاری به ساخت عناوین گرافیک بالا و اکشن معروف بود اما در این چند وقت آن ها از این مسیر فاصله گرفتند و به نظر می رسد Last - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Day Alive بازگشت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این توسعه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دهنده به دوران گذشته باشد. بازی دنیایی آخرالزمانی را به تصویر می کشد که در آن باید با موج - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هایی از زامبی ها به مبارزه بپردازید.

گیم پلی Last Day Alive به دو قسمت تقسیم می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شود: دشمنان را بکشید و با آیتم هایی که به دست می آورید پایگاه خودتان را قدرتمند کنید. البته قابلیت حرکت شخصیت اصلی داستان را ندارید و نهایت می توانید بین کاورها جا به جا شوید. در کنار این بخش توسعه دهنده یک قسمت آنلاین برتی عنوانش گذاشته تا آنجا با دیگر بازیکن ها توانایی هایتان را به چالش بکشید. Last Day Alive فعلا برای کانادا منتشر شده و به زودی شاهد عرضه نسخه اندروید نیز خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Last Day Alive

سازنده: Glu Games - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 940 مگابایت زبان:

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

ایده بازی های Dumb Ways to Die همان قدر که احمقانه به نظر می رسد به همان اندازه هم جذاب است. در واقع گیم پلی عناوین این سری از مینی گیم هایی تشکیل شده که در آن شخصیت ها در خطر مرگ های عجیب و غریب هستند. بنابراین باید با انجام های کارهای مختلفی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن ها را نجات دهید. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قسمت سوم Dumb Ways to Die 3 هم از این قاعده مستثنی نیست و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یکی از اهداف تان کاراکترهای درون بازی است. گفتیم «یکی» چون سازنده برای تنوع بیشتر گیم پلی از بازی های استراتژی الهام گرفته و در اینجا با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - امتیازاتی که به دست می آورید یک شهر نیز باید بسازید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

سازنده: Metro Trains قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و اندروید حجم: 297 / 92 مگابایت زبان:

BBTAN2

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

هر چند از Ballz به عنوان یکی از موفق ترین کلون های Breakout یاد می شود ولی پیش از آن این استودیوی 111% - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بود که با BBTAN توانست مکانیزم های گیم پلی این عنوان آرکید قدیمی را دوباره سر زبان ها بیاندازد. BBTAN2 ادامه همین بازی است که شاید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بزرگترین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تفاوتش نسبت به عنوان پیشین وجود مرحله های مختلف (بازی قبلی فقط رکوردی بود) و قدرت های جدیدتر باشد. همانند گذشته باید با توپ هایی که در اختیار دارید تمام اجسام محیط را نابود کنید و بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

BBTAN2

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113 / 64 مگابایت زبان:

Shurado

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین و آفلاین است

اگر دیوایس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قدرتمندی ندارید دور این بازی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را خط بکشید و یک راست بروید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سراغ سوژه بعدی. Shurado در حالی که تا پیش از عرضه به خاطر گرافیک استثنایی، شباهت هایش به اینفینیتی بلید و گیم پلی درگیرکننده خود بر سر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زبان ها افتاد ولی به نظر می رسد که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عنوان نهایی به واسطه بهینه نبودش خیلی ها را از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تجربه بازی محروم کرده است؛ بازی تنها از سیستم عامل اندروید 7 به بالا پشتیبانی می کند و در صورتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که موبایلی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قدرتمند تر از آیفون 6 دارید این عنوان را دانلود کنید.

مکانیزم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های گیم پلی بازی پیرامون نبردهای تن به تن می چرخد، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چیزی که بیشتر در عناوینی همانند Horn یا اینفینیتی بلید دیده بودیم. هنگام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نبردها با لمس بخش چپ صفحه اصلی شخصیت داستان حمله کرده و اگر روی قسمت راست موبایل کلیک کنید دفاع می کند. هر چند Shurado هنوز بهینه نیست ولی اگر دیوایسی قدرتمند دارید پیشنهاد می کنیم حداقل به خاطر گرافیک بالایش نیم نگاهی به آن بیاندازید.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Shurado

سازنده: Ganbarion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1009 مگابایت زبان:

Tunnel Rush 2

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

قسمت اول Tunnel Rush به خاطر ارائه یک تجربه سریع از سبک رانر آن هم به صورت اول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شخص توانست میلیون ها نفر را به سمت خود بکشاند و Tunnel Rush 2 هر چند با وجود عرضه بازی های مشابه فراوان دیگر تازگی قسمت نخست را ندارد ولی باز با مرحله های متفاوت و البته هیجان بالایش می تواند برای مدت ها سرگرم تان کند. مشابه  Tunnel Rush در این عنوان نیز شخصیت اصلی خودش حرکت کرده و با چرخش موبایل باید مانع برخورد او با موانع شوید. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اگر یک تجربه هیجان انگیز می خواهید، Tunnel Rush 2 گزینه خوبی است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Tunnel Rush 2

سازنده: Deer Cat قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

Abi: A Robot's Tale

  • بازی آفلاین است

Abi: A Robot's Tale هم همانند Last - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Day Alive داستانی آخرالزمانی را روایت می کند با این تفاوت جای زامبی ها این بارتکنولوژی زندگی بشریت را تحت تاثیر قرار داده. بازی روایت گر ماجراجویی دو ربات به نام های Abi و DD است که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می خواهند از یک راز قدیمی پرده بردارند: چرا انسان ها از زمین ناپدید شده اند؟ Abi: A Robot's Tale هر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چند در نگاه اول یادآور انیمیشن معروف Wall-E است ولی توسعه دهنده با المان های متفاوت موفق شده اثری جذاب در سبک اشاره و کلیک با هویت مستقل بسازد.

Abi: A Robot's Tale

Abi: A Robot's Tale

سازنده: Lilith Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 335 / 80 مگابایت زبان:
- تعمیرات مایکروفر سانی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone