🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39121.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگرهای شفاف NanoAR در CES2018 معرفی خواهند شد

کمپانی گمنام «Photonics Crystal» به تازگی اعلام کرده است که به فناوری تولید نوع جدیدی از نمایشگرهای شفاف موسوم به «NanoAR» دست یافته. محصولی که شاهد معرفی نمونه اولیه آن در CES2018 خواهیم بود. ادعای ...

کمپانی گمنام «Photonics Crystal» به تازگی اعلام کرده است که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به فناوری تولید نوع جدیدی از نمایشگرهای شفاف موسوم به «NanoAR» دست یافته. محصولی که شاهد معرفی نمونه اولیه آن در CES2018 خواهیم بود.

ادعای کمپانی چینی هنوز از لحاظ علمی به اثبات نرسیده. به خصوص که برخی ویژگی هایی که آنها مدعی آن هستند با قوانینی فیزیک تداخل دارند. آنها در دسامبر سال ۲۰۱۷ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویدیویی را در یوتوب منتشر ساخته و عملکرد نمونه ای از مانیتور شفاف خود را به نمایش گذاشت، اما ظاهراً قرار است در CES امسال شاهد یک نمایش زنده از آن باشیم.

البته خود کمپانی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - Photonics Crystal اعتراف دارد که هنوز مشکلاتی در زمینه به نمایش درآوردن تصویر روی شیشه ای که باید نور را از خود عبور دهد دارند. بدین منظور مهندسین ناچار شده اند تا با افزودن کمی شفافیت به تصویر (حدود ۱۵ درصد) و فدا کردن روشنایی به کیفیت نسبتاً مطلوبی دست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیدا کند.

فناوری مورد بحث می تواند در بخش های متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله اجرای اپلیکیشن های واقعیت افزوده بدون نیاز به دوربین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - و بدون لگ با کیفیت بسیار عالی تر، یا نمایش اطلاعات روی شیشه جلوی اتوموبیل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا کلاه های محافظ موتورسواران و رانندگان خودروهای مسابقه ای. چینی ها قصد دارند دست کم دو کاربرد نمایشگرهای NanoAR را در لاس وگاس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فریدون کنار استان مازندران - به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone