🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39118.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شکایت کاربران از اینتل به خاطر وجود حفره های امنیتی در چیپست های این کمپانی

اخیرا خبرهایی مبنی بر وجود حفره های امنیتی در پردازنده های اینتل منتشر شده بود و حالا گروه های مختلفی از کاربران به همین بهانه از این کمپانی شکایت کرده اند. تاکنون در ایالت های کالیفرنیا، ...

اخیرا خبرهایی مبنی بر وجود حفره های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امنیتی در پردازنده های اینتل منتشر شده بود و حالا گروه های مختلفی از کاربران به همین بهانه از این کمپانی شکایت کرده اند.

تاکنون در ایالت های کالیفرنیا، ایندیانا و اورگان سه شکایت در این رابطه به ثبت رسیده که حاوی اطلاعاتی درباره این آسیب پذیری ها، اثرات آنها و زمان واکنش اینتل هستند.

احتمال ثبت شکایت های بیشتر طی روزهای آتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وجود دارد

این آسیب پذیری ها که Meltdown و Spectre نامیده شده اند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امکان دسترسی هکرها به اطلاعات حساس کاربران مانند پسوردها را فراهم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می کنند و علاوه بر این بسیاری از چیپست های کمپانی آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده اند، بنابرین احتمال ثبت شکایت های بیشتر طی روزهای آتی وجود دارد.تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانبا این حال اینتل مدعی شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این ماجرا یک آسیب پذیری نیست بلکه «روش های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تحلیل نرم افزار» است که امکان برداشت اطلاعات حساس را از دستگاه ها را دارد و از قابلیت تخریب، حذف و یا ایجاد تغییرات در داده ها برخوردار نیست.

در این شکایت ها به کاهش سرعت چیپست در اثر نصب بروزرسانی نیز اشاره شده و این در حالی است که اینتل تاکید کرده کاهش سرعت عملکرد آنها وابسته به حجم کارکرد کاربران است و این مسئله توسط اکثر کاربران میانی که استفاده های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سنگینی ندارند اصلا ملموس نیست.

تیم «پروژه صفر» گوگل که در شناسایی حفره های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امنیتی در محصولات کمپانی دیگر و از جمله این چیپست های اینتل فعالیت داشته با انتشار پستی در وبلاگ خود این ادعا را تاکید کرده است. تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانروزنامه گاردین برای پیش بینی تبعات مالی کشف این آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها با یکی از تحلیلگران گروه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سرمایه گذاری «Fort Pitt» به نام «کیم فارست» گفتگو کرده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و وی مدعی شده فارغ از نتیجه این شکایت ها، اینتل از این پس در عقد قرار داد با شرکای خود با چالش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های زیادی مواجه خواهد شد و باید سرمایه گذاری گسترده ای را روی امنیت محصولات خود صورت دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone