🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39137.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمالا اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام در واتس اپ به زودی ممکن می شود

استوری های اینستاگرام با وجود اینکه یک کپی از قابلیت های اسنپ چت هستند ولی خیلی زود به موفقیت رسیدند. با توجه به آخرین گزارشات، روزانه 300 میلیون نفر از این قسمت اینستاگرام استفاده می ...

استوری های اینستاگرام با وجود اینکه یک کپی از قابلیت های اسنپ چت هستند ولی خیلی زود به موفقیت رسیدند. با توجه به آخرین گزارشات، روزانه 300 میلیون نفر از این قسمت اینستاگرام استفاده می کنند و به نظر می رسد که شرکت تحت مالک این سرویس یعنی فیسبوک برنامه های بیشتری برای استوری ها دارد.

بخش استوری اپلیکیشن اسنپ چت روزانه 174 میلیون کاربر دارد

با توجه به به بیانیه رسمی دریافت شده از سوی وب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سایت TechCrunch، فیسبوک در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حال تست قابلیتی است تا کاربران بتوانند استوری ها را میان اینستاگرام و واتس اپ به اشتراک بگذارند. با این ویژگی کاربران می توانند استوری های اینستاگرام را به صورت مستقیم به استاتوس های واتس اپ بفرستند.

استوری هایی که به اشتراک گذاشته می شوند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همان روش های رمزنگاری واتس اپ ایمن شده و بعد از 24 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ساعت نیز ناپدید می گردند. البته این تست فعلا به صورت محدود در کشور برزیل آغاز شده است و چون در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مرحله آزمایش به سر می برد، احتمال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد لغو شود.

اما چون قبلا ویژگی مشابهی برای فیسبوک و اینستاگرام معرفی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده بود، بنابراین بعید است که اشتراک گذاری استوری های بین واتس اپ و اینستاگرام به مرحله نهایی نرسد. اگر این ویژگی به صورت رسمی معرفی شود، کاربران - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می توانند استوری های خود را در سه سرویس فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone