🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39135.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ریزر فون از مشکلات گسترده مربوط به نمایشگر، حسگر اثر انگشت و دوربین رنج می برد

ریزر به تازگی تایید کرده که نخستین موبایل هوشمندش، از مشکلات متعددی رنج می برد که تجربه کاربران را تحت تاثیر قرار داده و می تواند بهایی سنگین برای این کمپانی داشته باشد. برخی از ...

ریزر به تازگی تایید کرده که نخستین موبایل هوشمندش، از مشکلات متعددی رنج می برد که تجربه کاربران را تحت تاثیر قرار داده و می تواند بهایی سنگین برای این کمپانی داشته باشد. برخی از خریداران ریزر فون می گویند اسکنر اثر انگشت به صورت ناگهانی از کار افتاده و برخی دیگر افزوده اند که منوی حسگر اثر انگشت نیز به کلی از تنظیمات محو شده است. در حالی که ریست فکتوری، مشکل عده ای از کاربران را برطرف کرد، سایرین هنوز از این مسئله رنج می برند.

مشکل دیگر ریزر فون، باگی عجیب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است که به صورت اتفاقی، فیلترهایی را روی تصاویر کاربر اعمال می کند. نمی دانیم که این مشکل ناشی از یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است که می خواهد تصاویرتان بیشترین لایک را در اینستاگرام داشته باشد یا باگی احمقانه، اما قطعاً موضوعی است که می تواند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خشم کاربران را برانگیزد. این باگ با یک آپدیت نرم افزاری به دستگاه آمده و باز هم تنها راه حل برای عده ای از کاربران، ریست فکتوری بوده است.

در نهایت، گیمینگ بی وقفه برای مدت های طولانی سبب شده تا نمایشگر برخی از واحدهای ریزرفون به شکلی تاریک و ناخوانا در بیاید و بعضی دیگر از کاربران نه چندان خوش شانس هم با نمایشگری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مواجه شده اند که به صورت مداوم سو سو می زند.

خوشبختانه سخنگویان ریزر از همین حالا به مشکلات پاسخ داده اند و مشغول بررسی آنها هستند تا در آینده نزدیک، به کمک یک هات‌فیکس نرم افزاری، تمام آنها را برطرف سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone