🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39134.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل گلکسی X سامسونگ، از قابلیتی شبیه به 3D Touch اپل بهره می برد

اگر سامسونگ بتواند توسعه موبایل بسیار مورد انتظار Galaxy X را بالاخره به پایان برساند، این دیوایس تاشو احتمالاً از قابلیت هایی بهره مند خواهد بود که تا به حال در محصولات سامسونگ مشاهده نشده ...

اگر سامسونگ بتواند توسعه موبایل بسیار مورد انتظار Galaxy X را بالاخره به پایان برساند، این دیوایس تاشو احتمالاً - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از قابلیت هایی بهره مند خواهد بود که تا به حال در محصولات سامسونگ مشاهده نشده اند. یکی از این قابلیت ها، همان چیزی است که پیشتر در دیوایس های رقیب با نام 3D Touch و Force Touch مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده قرار گرفته.

البته سامسونگ پیشتر تکنولوژی حساسیت به فشار را در دو موبایل گلکسی اس 8 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و اس 8 پلاس به کار گرفته است، اما این تکنولوژی صرفاً در محدوده دکمه مجازی هوم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کارایی دارد. سال گذشته کره ای ها پتنتی را به ثبت رساندند که تکنولوژی مشابهی به 3D Touch اپل و Force Touch هوآوی را توصیف می کند، اما با این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تفاوت که روی نمایشگر انعطاف پذیر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی

افزودن سنسورهای حساس به فشار زیر نمایشگرهای تخت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به هیچ وجه کار آسانی نیست و طبیعتاً تعبیه همین تکنولوژی در نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر دشوارتر خواهد بود. اما گفتنی است که گلکسی X شاید نخستین اسمارت فون مجهز به نمایشگر حساس به فشار نباشد؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که تا عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس زمان زیادی باقی نمانده است.

در هر صورت، هنوز صحت این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده و نمی دانیم که قابلیت حساسیت به فشار به طور قطع در گلکسی X وجود خواهد داشت یا خیر؛ اما گفته می شود که این موبایل طی سه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ماهه نخست سال 2018 میلادی معرفی می شود و بنابراین، احتمالاً لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone