🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39117.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات بیشتر از Dell XPS 13؛ یکی از مورد انتظارترین لپ تاپ های 2018

اولترابوک Dell XPS 13 در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار به حساب می آید. طراحی بدون حاشیه لپ تاپ بسیار زودتر از سایر رقبا انجام شد و دل حتی ...

اولترابوک Dell XPS 13 در حال حاضر یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار به حساب می آید. طراحی بدون حاشیه لپ تاپ بسیار زودتر از سایر رقبا انجام شد و دل حتی مدلی ارزان قیمت در اختیار مشتریانی که بودجه محدودی دارند قرار داد. در حالی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که مدل 2018 لپ تاپ XPS 13 اواسط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مهرماه صرفاً رونمایی شد و انتشار جزییات بیشتر به CES 2018 موکول شد، کمپانی دل حالا اطلاعات بیشتری درباره تازه ترین محصول خود منتشر کرده است.

مدل 2018 لپ تاپ مورد اشاره دچار تغییرات قابل توجهی نسبت به قبل شده و از نسل هشتم پردازنده های Core، چندین پورت مختلف و عمر باتری تحسین برانگیز بهره می برد. مدل 4K دستگاه، عمر باتری 11 ساعته و 12 دقیقه ای را در اختیار مشتریان قرار می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دهد و این عمر باتری در مدلی که به نمایشگر HD مجهز است به 19 ساعت و 46 دقیقه می رسد؛ پیشرفتی بزرگ نسبت به مدل های سال 2017.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اگرچه Dell کماکان به ارائه مدل HD خواهد پرداخت، به نظر می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رسد مدل مجهز به نمایشگر 4K با نرخ کنتراست 1500:1 و روشنایی 400 نیتی، ایده آل ترین گزینه برای خریدارانی باشد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که محدودیت بودجه ندارند. مهم تر از این، دل توانسته حاشیه های از پیش اندک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر را تا 23 درصد دیگر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاهش دهد و به تبع آن، اندازه کلی دستگاه هم کاهشی 24 درصدی داشته است. در این حوزه، هیچ نام دیگری به ذهن نمی رسد که چنین دستاوردی داشته باشد.

طراحی تازه دستگاه هم نکته مهم دیگری است که Dell XPS 13 را از همتایانش جدا می کند. در جهانی که لپ تاپ ها یا به شباهت به مک بوک محکوم می شوند و یا تفاوتی با ورقه های مشکی رنگ و بدقواره ندارند، کاربران به دنبال محصولی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می گردند که ایده های تازه داشته باشد. دل در سال 2015 با XPS 13 به چنین موفقیتی رسید و حالا در حال تکرار آن است. در نهایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گفتنی است که نمایشگاه CES 2017 طی هفته آتی برگزار می شود و در جریان این رویداد، مشخصات کامل XPS 13 سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 2018 هم بالاخره مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چیترا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
میشه بگید تعمیرگاه شما کوثر اهر اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در کوثر شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone