تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27187.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک WWDC امسال را با تیزری از سریال جدید سرویس اپل تی وی پلاس افتتاح کرد [تماشا کنید]

تیم کوک کنفرانس WWDC امسال اپل را با پیش نمایشی از سریال تلویزیونی For All Mankind که توسط اپل تولید خواهد شد افتتاح کرد. این سریال به دست Ronald D. Moore، سازنده عناوینی چون Star ...

تیم کوک کنفرانس WWDC امسال اپل را با پیش نمایشی از سریال تلویزیونی For All Mankind - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - که توسط اپل تولید خواهد شد افتتاح کرد. این سریال به دست Ronald D. Moore، سازنده عناوینی چون Star Trek و Battlestar Galactica ساخته خواهد شد. این سریال درباره رقابت های فضایی سال 1960 است که در آن شوروی آمریکا را شکست داد.

تیم کوک درباره آن گفت:

پیش نمایشی از کل فصل به من نشان داده شد و عاشقش شدم.

تهیه کنندگی فصل اول این سریال درام که بازیگرانی چون  Michael Doreman و Sarah Jones در ان به ایفای نقش می پردازند توسط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - اپل انجام شده. تاریخ پخش این سریال هنوز مشخص نشده اما جزیی از سرویس اپل تی وی پلاس خواهد بود که پاییز امسال راه اندازی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - می شود.

Ronald D. Moore، سازنده فصل اول این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - سریال گفته به طور خطرناکی به آن خوشبین است. او گفته تمام چیزی که می تواند درباره این سریال بگوید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - این است که درباره رقابت های فضایی آن سال ها و شرایطی است که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - هیچگاه به اتمام نمی رسیدند.

اپل تی وی پلاس سرویس استریم جدید این شرکت و رقیب نتفلیکس است که اولین بار فروردین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تویسرکان استان همدان - ماه درباره اش صحبت شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone