🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17516.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سری جدید لپ‌تاپ‌های HP با پردازنده تایگرلیک و بدنه بازیافتی معرفی شدند

اچ‌ پی از جدیدترین نسل از لپ‌ تاپ‌‌های پاویلیون ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی خود که از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris XE بهره می‌برند، رونمایی کرد. لپ‌ تاپ‌‌های مذکور اولین نمونه‌های شرکت ...

اچ‌ پی از جدیدترین نسل از لپ‌ تاپ‌‌های پاویلیون ۱۳، ۱۴ و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - ۱۵ اینچی خود که از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris XE بهره می‌برند، رونمایی کرد.

لپ‌ تاپ‌‌های مذکور اولین نمونه‌های شرکت هستند که در ساخت آن‌‌ها پلاستیک بازیافتی اقیانوس‌ها (به استثنای محفظه بلندگوها) استفاده شده است.
اکنون تمامی مدل‌ها دارای یک شاسی فلزی سه‌بعدی یکپارچه‌ها هستند که باعث حذف خطوط محل اتصال قطعات شده و ظاهر شکیل‌تری به دستگاه می‌دهد.

همچنین اچ‌پی حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کاهش داده است. با این کار، نسبت بدنه به صفحه‌نمایش نسخه ۱۵ اینچی پاویلیون به ۸۶ درصد رسیده و اندازه دستگاه را کوچک‌تر کرده است. طراحی جدید خنک‌کننده و فن باعث افزایش ۲۷ درصدی جریان هوا و کاهش ۱۶ درصدی صدا شده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی
اچ‌ پی قول عمر دستگاه پس از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - هربار شارژ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - تقریبا ۸.۵ ساعت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - است و اعلام کرده که فقط در ۴۵ دقیقه ۵۰ درصد از حجم باتری شارژ می‌شود. اگر به عملکردی بیش از توان گرافیک‌های XE نیاز داشتید، مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی پاویلیون با گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 نیز در دسترس هستند. همچنین اگر پردازنده AMD را به اینتل ترجیح می‌دهید، می‌توانید تنها مدل پاویلیون ۱۵ را با پردازنده‌ سری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - رایزن ۴۰۰۰ سفارش دهید.
دیگر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - مشخصات شامل طراحی حافظه دو کاناله، اتصال وای‌فای ۶، حافظه Optane، حافظه SSD حداکثر تا ۱ ترابایت و درگاه USB-C با امکان انتقال داده و شارژ هستند. مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی نیز درگاه کارت SD دارند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی
پاویلیون ۱۳ با صفحه‌نمایش 1080p یا 4K اولترا اچ‌دی همراه است و قیمت آن از ۶۸۰ دلار آغاز می‌شود. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر شازند استان مرکزی - در حالی که مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی دارای پنل‌های 720p و 1080p هستند و قیمت‌شان به ترتیب از ۵۸۰ و ۶۰۰ دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود که فروش تمام مدل‌های از ماه آینده میلادی در HP.com آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone