🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17519.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دادگاهی در آمریکا حکم مسدود شدن تیک‌تاک را تعلیق کرد

یک دادگاه آمریکایی دستور دولت ترامپ مبنی بر مسدود کردن تیک‌تاک در اپ استور و گوگل پلی را تعلیق کرد. «وزارت بازرگانی ایالات متحده» دستورالعملی مبنی بر حذف «تیک تاک» و «وی چت» از فروشگاه‌های ...

یک دادگاه آمریکایی دستور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - دولت ترامپ مبنی بر مسدود کردن تیک‌تاک در اپ استور و گوگل پلی را تعلیق کرد.

«وزارت بازرگانی ایالات متحده» دستورالعملی مبنی بر حذف «تیک تاک» و «وی چت» از فروشگاه‌های اپل و گوگل به این شرکت‌ها ارسال کرده و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - قرار بود تا پایان روز یکشنبه، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - محدودیت‌ها اعمال شود. با این حال «کارل نیکولز» قاضی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - آمریکایی با رسیدگی به شکایت تیک‌تاک حکم مسدود شدن را تعلیق کرده و از دولت خواسته ابتدا پاسخی روشن به درخواست این شبکه اجتماعی مبنی بر دلیل ممنوعیت آن بدهد. این قاضی آمریکایی تاکید کرده دولت آمریکا باید مستندات مربوط به این تصمیم را تا روز جمعه ساعت 22 شب ارائه دهد.

هفته گذشته نیز، قاضی دیگری در آمریکا نسبت به محدودیت دسترسی وی‌چت اعتراض کرده بود و با صدور جکمی مانع از مسدود شدن وی‌چت شد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان

از ماه‌‌ها قبل، شبکه‌های اجتماعی محبوب چینی چینی تیک تاک و وی‌چت در معرض مسدود شدن در آمریکا قرار دارند. مقامات آمریکایی از عملکرد تیک تاک و وی‌چت ابراز نگرانی جدی کرده‌اند و معتقد هستنند که اطلاعات شخصی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - حدود 100 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - آمریکایی از طریق این شبکه‌های اجتماعی مورد سو استفاده قرار می‌گیرد.

شنبه هفته گذشته، مهلت یک هفته دیگری به تیک تاک داده شد و مقالات آمریکایی محدودیت دسترسی برای کاربران آمریکایی درنظر نگرفتند. البته تیک تاک معتقد است که نگرانی مقامات دولتی آمریکا امنیتی نیست و بیشتر ملاحظات سیاسی نزدیک به انتخابات موضوع اصلی است.

پیشتر تیک تاک وارد مذاکره برای فروش شرکت به مایکروسافت شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - بود که به نتیجه‌ای نرسید و طی هفته گذشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - خبرهایی در مورد شراکت تیک تاک با اوراکل مطرح شد. از سوی دیگر، قرارداد تیک تاک با والمارت و اوراکل باید توسط رگولاتورهای ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - آمریکا و چین نیز تایید شود اما دولت چین معتقد است که ممنوعیت دسترسی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - بهتر از واگذاری به شرکت‌های آمریکایی است.

به نظر می‌رسد دولت چین با این واگذاری موافقت نخواهد کرد و باید ببینیم در این بین چه تصمیمی درنهایت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مشهد استان خراسان - در مورد تیک تاک و وی چت گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone