🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19359.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

دادگاهی در لندن مانع از استرداد جولیان آسانژ به آمریکا شد

طبق حکم دادگاهی در لندن، بنیانگذار «ویکی‌لیکس» نمی‌تواند به آمریکا فرستاده شود. قاضی این دادگاه به علت نگرانی‌ها درباره سلامت روانی و همچنین خطر خودکشی، رای بر عدم استرداد جولیان آسانژ داده است. آسانژ ۴۹ ...

طبق حکم دادگاهی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - در لندن، بنیانگذار «ویکی‌لیکس» نمی‌تواند به آمریکا فرستاده شود. قاضی این دادگاه به علت نگرانی‌ها درباره سلامت روانی و همچنین خطر خودکشی، رای بر عدم استرداد جولیان آسانژ داده است.

آسانژ ۴۹ ساله - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - به علت انتشار هزاران سند محرمانه و طبقه‌بندی شده در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ تحت تعقیب است. ایالات متحده آمریکا ادعا می‌کند آسانژ قوانین را زیرپا گذاشته و جان افراد را به خطر انداخته. بنیانگذار ویکی‌لیکس از مدت‌ها قبل در حال تلاش برای جلوگیری از استرداد خود به آمریکا است و انگیزه این پرونده را سیاسی می‌داند.

حالا دادگاه لندن بنابر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - دلایلی مانند نگرانی از خودکشی جولیان آسانژ مانع از استرداد وی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - به آمریکا شده. مقامات آمریکا می‌توانند تا ۱۴ روز آینده نسبت به این حکم اعتراض کنند که به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - احتمال زیاد دست به چنین کاری می‌زنند. با توجه به این موضوع احتمالا بنیانگذار ویکی‌لیکس از زندان «بلمارش» لندن آزاد نخواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان

قاضی این پرونده به نام «ونسا بارایسر» با اعلام این موضوع که ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند مانع از تلاش‌های آسانژ برای خودکشی شود، چنین حکمی را صادر کرده است. بارایسر مدارکی از خودآزاری و افکار خودکشی منتشر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - کرده و گفته:

«برداشت کلی این است که با یک فرد افسرده روبه‌رو هستیم که برخی مواقع از آینده خود می‌ترسد. با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - توجه به شرایط آسانژ در زندان بلمارش، روش‌های توصیف شده توسط آمریکا از خودکشی وی جلوگیری نمی‌کنند و به همین دلیل تصمیم به عدم استرداد آسانژ به آمریکا گرفتم.»

آسانژ در دادگاه یک لباس آبی رنگ بر تن و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - یک ماسک سبز رنگ به چهره داشت و در هنگام خواندن حکم دادگاه توسط قاضی، چشمان خود را بسته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - بود.

طبق اعلام وکلای بنیانگذار ویکی‌لیکس، در صورتی که جولیان آسانژ در ایالات متحده آمریکا مجرم شناخته شود، می‌تواند حداکثر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر گلستان استان گلستان - به ۱۷۵ سال حبس محکوم شود. با این حال دولت آمریکا اعلام کرده که حکم وی احتمالا بین ۴ تا ۶ سال حبس خواهد بود.

آسانژ با ۱۸ اتهام از سوی دولت آمریکا روبه‌رو است که شامل هک دیتابیس ارتش این کشور برای دسترسی به اطلاعات محرمانه حساس مربوط به جنگ‌های عراق و افغانستان می‌شود که در سایت ویکی‌لیکس منتشر شدند. با این حال آسانژ باور دارد که انتشار این اطلاعات، سوءاستفاده ارتش آمریکا را برملا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone